Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Måna - 31 juli 2012 20:43

En liten bit av Måns,jo jag tackar ja-absout inte nej     

 

 

Av Måna - 31 juli 2012 08:46

Vad är detta???!!!
Förkyld IGEN?!?hur är det ens möjligt???
Nåja,halstabletter,bafucin,nässpray-klarar mig ett tag;-)

Igår for jag och lilla vilda till stugan,till mormor och morfar!
Lina hade en mormor-dag:-)
Nöjd unge hela dagen som lekte,bada och var nakenfis!
Dock kändes det i huvudet och kroppen dom 32 mil det blev!trött som få när vi kom hem!Lina sov hela vägen hem i bilen och blev uppe rätt sent igår kväll!
Jaa...hon är uppe sent alla kvällar nuförtiden,sen vi kom hem från semestern:-/ vaken rätt tidigt om morgonen oxå för den delen!

Idag tisdag,har vi dejt med bästa Jess!var evigheter sedan vi träffades jue!

Bröd,mjölk är slut...behöver inhandlas!har inte vaknat till 100 ännu,kaffet smakade skumt dessutom!såå...när vi tar tag i dagen-får vi se hur d blir!
Insett fakta,att jag inte har några byxor?!?hum...leggings javisst-men inga byxor...å jag som verkligen älskar att prova kläder!!!
Vi lägger det på framtiden...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards