Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Måna - 6 augusti 2012 21:18

Det rullar inte på så humlans bra just nu.

Sjuk,jag hatar att vara sjuk och just nu är det bara sjuka och elände  

 

Slemhosta.

Sover en 2-3 timmar,vaknar och hostar en 3-4 timmar och om jag har tur,somnar jag om sittandes i höret ute i soffan.Att ligga ned är helt uteslutet.MEN ikväll när jag lägger mig ska jag prova att ta bort dom 5 kuddar som är där nu och lägga dit min favvo kudde  Jag kan ju inte mer än prova iaf...

Bara jag får SOVA,en endaste natt med HEL sömn vore värt rätt mycket.Kanske jag dagen efter skulle kunna vara människa och inte zombie.

Orkar inte göra något,sitter antingen på en köksstol eller i soffan,orkar heller inte med Linas tempo:-/

 

Det har inte hänt så mycket annat än sjukan och eländet.

Igår tog vi oss ned till "farmor och farfar" och fick lite eftermiddags fika   och det är la allt som hänt denna helg.

Tar sikte på en näst kommande helg och hoppas att jag är frisk!!!Dom skriver ju inte ut host mediin till mig-så om det inte blivit bättre om en vecka-till nästa måndag alltså,måste jag återkomma till VC.

 

Om jag förstår det rätt,är det många som återgått till jobben efter semestern idag   Sommar slut,blicka fram mot hösten,allt det där man skulle göra-blev aldrig gjort pga vädret,motivationen och annat på schemat.

I hösten fyller Stefan 30år,gammal gubbe lixom   Jag funderar på hur vi ska fira denna dag?Eller två dagar innan,för mig han fyller på en tisdag.

Kanske bara blir att fika tillsammans hela familjerna,tror inte att Stefan vill något annat heller,gubben!Vet inte vad jag ska köpa till honom heller....mummel!

 

Vi slogs igår...Jag och Stefan,hittade några höga växter efter vägen hem från "farmor och farfar",greppade genast tag om varsin och började slåss med dom.Min gick av och jag förlorade.MEN,i dessa växter fanns som ett ljusgult pulver som ut över oss i striden,och jisses allanbrallan VAD det kliade.Kliade så mycket att jag var tvungen att hoppa in i duschen OCH då insåg jag hur skönt det faktiskt är att duscha på kvällen!Ska inleda det till en ny rutin hos fru Hultquist,duscha morgon och duscha kväll   Jag kommer ju iaf bli ren,inte älg...ehh....ha....ha....ha....ha

 

Ska ta mig till sängen och bädda ordning med kuddar å så.

Trött som en gris,åhhh vad jag hoppas det ska funka ikväll med sömnen.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards