Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Måna - 10 augusti 2012 08:14

Obra fredag har startat!!!
Hosta...behöver ju inte säga mera...den har utvecklat sig till kanske lite mindre slem...kan hoppas att det är början mot slutet!!!!
Som om inte d vore nog,var det NÅGOT som bet eller stack mig i halsen när jag var ute med hundarna nyss!!!!
Det gör ONT,svider,kliar och ömmar ända upp till örat!!!!

Fick avboka helgens roligheter;-( var bjudna på fest,lördags kväll!!!!
Men det går inte...jag orkar verkligen inte.har hoppats hela vecken eller snarare trott att jag skulle vara frisk,men nej,nej,nej!!!
Fan!!!!jag som ville träffa folk,prata och umgås-komma iväg och se nya ansikten än mitt,Linas och Stefans!;-(

Kan heller inte lägga mig i soffan,äta chips och tycka synd om mig själv!
?kan inte ligga ned pga hostan
?känner ingen smak
?känner ingen lukt

Woohoo!!!!!det går bra nu fru Hultquist!!!!!!YEEEEES!!!!
Något bra???
Japp,solen gassar inte idag;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards