Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Måna - 13 augusti 2012 21:20

Och jag har målat två park bänkar.

Jaopp...dom blev svarta.

Jag är nog nöjd,även om det ser konstigt mörka ut.Man vänjer sig.

Tur att jag köpte en hel liter svart färg,när det inte ens gick åt en femtedel av burken...

Jaa...

imorgon kanske jag målar Linas skrinda svart.

Jag hoppas att det funkar,den kanske kan bli fin  


Jag har även letat svamp idag.

Jag hittade sju stycken,som jag nu kommer på ligger kvar i bilen  

Jävla kantareller,dom gillar lixom inte mig.

Jag åkte först dit,sen till ett annat ställe för att sedan åka tillbaka till första stället för att sedan pka hem och tjura för att jag bara hittade sju stycken och fick 7 myggbet och tog bort två kravlande fästingar på min tröja  

Men jag insåg att det är förjävla tur att man kan köpa chips på påse på ica,så att man slipper åka runt och leta efter dom i skogen menar jag.

fast...det kanske skulle vara skonsammare mot kroppen om man var tvungen till att göra det  

Sen kom glassbilen och vi köpte "lös glass" eller jaa...vad sjutton det heter.


Måndagen är över.

Woohoo,imorgon är det tisdag!

Ny dag nya tag!!!

Av Måna - 13 augusti 2012 08:25

Åter igen måndag!
Lina sovit hos oss inatt,vaknade med mardrömmar vid elva tiden igår kväll;-(
Trots barn i sängen,måste jag nig säga att jag sovit gott:-)
Nu jäklar börjar hostan bli ett minne blott-I'm back again!!!

Dagen är fri att göra precis vad vi vill!japp-exakt så är det,vi kan göra precis vad vi vill göra!
Så...what we do?!
"ska vi hitta på idag?"
"saft..."
Okey...givande svar!;-)

Ta tag i dammsugningen och undan plock då!
Så får vi väl se vart det lider!
Woop woop!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards