Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Måna - 21 augusti 2012 21:10

Och efter maten ville Lina plocka vinbär och äpplen.

Äpplena lämnade hon bara på ett annat ställe på gräsmattan,men vinbärsbuskarna var länge besökta  

Vi år en humlans massa vinbär och när jag tyckte att det kunde räcka,tyckte absolut inte Lina det och mamma skulle absolut äta mera.Ha ha ha!

 

Eftermiddags fika hos farmor.

Pratade lite granna om Stefans födelsedag.

Som det kanske ser ut nu,blir det firande av honom lite längre fram i september.

Mest för hans skull.

Pratade även om hans present   

Mer kan jag inte säga om det. (DU ska inte tro att jag avslöjar mig,Bajjaman)     

 

2/3 kissemissar inne.

Bella och Cher fått kvällsmat.

Ska bara få in Cider och sen blir det kvällen.

 

Fick ännu en ny tidning på posten idag.

För en tid sedan var jag med i en SIFO undersökning,som "tack för hjälpen" fick jag X antal nummer av hänt extra(kommer inte ihåg hur många nummer det var)Tidningen kommer ju en gång i veckan...Så mycket läser inte jag!!!Nu kom det som sagt en ny tidning med posten idag,och har inte läst ut förra veckans tidning!

Ska skumma genom det sista i den,så att jag kan ta tag i nästa!

H&C har jag heller inte kommit så värst långt med.

Hum...bara att åter konstatera:jag är ingen läs människa!  

 

Ciao!!!

Av Måna - 21 augusti 2012 07:46

Ny dag nya tag idag!

Ska ta reda på den däringa tvättkorgen...  

 

Regn idag,regn och grått och lite ruggigt.

Lina trollet skuttar runt i sitt nya nattlinne.

Hon fick välja alldeles själv...Mellan detta nattlinne eller en pyjamas på Lindex.

På pyjamasen var det hästar och på nattlinnet bamse.

Hon skulle pråmt ha bamse nattlinnet?! 

Jag var nästan bergis på att hon skulle välja pyjamasten!!!!

Hon ville heller INTE ha något av nattlinnena inna på Kappahl med sessorna på,inte heller den pyjamasen?!

Stolt unge i sitt bamse nattlinne   

 

Kaffet är upp druckit,byggarna här utanför är igång,skruttan leker,ska dammsuga nu-Innan jag tar tag i klädvikningen och det andra som skall plockas-städas-grejjas undan!  

Fråga Lina vad hon vill hitta på idag!

Måla,pyssla,leka,ute...you name it,HON bestämmer!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards