Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Måna - 23 augusti 2012 20:56

Kanske man kan säga att det blidde idag  

 

Kakoutlet i Vingåker var första destinationen.Efter inhandling av en överfull varukorg,sprang vi in på scorett,NADA!Inte en enda sko till Lina hittade jag  

Men vet...att efter förra året vi var där-var det ganska dålig kvaliteé på dom skorna som jag då köpte till Lina...

Var även inne på factory-Men vet inte ens om vi kollade efter något där inne.

Blidde varsin sallad-men SJUKT mycket räkor på!  Det var typ d enda som salladen bestod av.

 

Destination två var "korvoutlet".

Har faktiskt aldrig varit där inne i hela mitt liv.

Blidde ganska överraskad,men...en MASSA korv kom det med hem iaf  

Tjocka,smala,långa,korta!

Korv,korv,korv-tur att vi i denna familj ÄLSKAR korv  

 

Toy´s och handla,2 grisar vart det och en till sak.

Grisarna till Lina  

Sötvaruhuset,massa godis med hem   

och slutligen blev det lågprismagasinet.

 

Såå....dagen bestod av att inhandla ätbara ting!  

Ha ha ha...så kan det blir!

 

Lina var en glad skit när jag kom hem.

Berättade vad hon och farmor gjort hela dagen(lite hjälp av Stefan)

och ÖVERLYCKLIG för dom två grisarna som jag slagit in åt henne.

Nu står dom på sängkanten och "tittar" på henne när hon sover.

 

Lina gav mig ett gott skratt idag,när jag skulle klä på henne efter badet.

Hon låg på sköt bordet och lät som någon som snarkar.

Sen tittade hom på mig.

"Så låter mamma och pappa när dom sover"

MOAHAHAHAH!!!!Jag tror jag döööör!

Ha ha ha....ja,hon är ju ärlig iaf  

Av Måna - 23 augusti 2012 08:44

Det är vad natten bestod av!
Vaknade av att det regna som F-N halv tre samt att Simba lagt sig runt mitt huvud som en pälsmössa!!
Gick upp och drog ur kontakter och släppte in en gaaaalen Nala;-)
Väckte Stefan!
"Stefan,det åskar ute"
"nee...det blåser bara..."
"Nej,älskling,det åskar!jag har varit uppe och dragit ur kontakterna och släppt in katten...det åskar"
"mummel mummel mummel..."
Vart ju inte direkt något oväder och som tur var vaknade inte Lina:-)

Idag träffa bästaste Jess,åka och inhandla kakor-till Stefans "någon-gång-i-framtiden-firande-av-födelsedag!"
Mjölk och bröd samt en grej till!
Lina ska ha eftermiddag med farmor:-)

Frukost tillsammans med Stefan idag:-)
Inte hänt på bra länge att vi äter frukost tillsammans!!!!
Lina kikar på Herkules och dags att ta fram dammsugaren och starta igång denna torsdag på allvar!
Ciao!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards