Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Måna - 31 augusti 2012 13:36

INTE mycket sömn inatt...

fy,fy,fy!

Det var varmt,kom inte till ro,gick på toa,blev törstig...

 

Har TRE iglar på mig just nu.

Simba,som ska sova i ansiktet på mig...spelar ingen roll hur många gånger jag kastar iväg honom-han kommer tillbaka...

Oliver som ständigt är vid min sida,bakom mig,framför mig,ivägen...jaa...åt vilket håll jag än vänder näsan så står han där.

Lina,som hellst nog skulle vilja att jag bar henne på armen all sin vakna tid.

Åååå....snälla,snälla-kan jag åtminstone bara få kissa ifred på toa? Nej...

 

Ica Maxi och handla imorse.Bestämde med Stefan att vi delar upp hans firande.

Hittade två Alfons böcker till Lina  

Köpte med pizza på vägen hem,lite tidigare lunch.

Nu är det fredagsmys för Lina,hon har fått en mini chips påse som jag köpt till henne och saft.

Bara det är tyst och lungt en stund,en liten stund!

Simba är ute,Oliver ligger på mattan,Lina tittar på nicke nyfiken...och mular chips-MEN,det är tyst en stund  

Skulle vara grymt skönt att lägga sig en liten stund,MEN-då blir det väl inge sova inatt.Det var väl det och kaffet som gjorde det hela!  

Bara att står ut,härda och längta till kvällen!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards