Alla inlägg under augusti 2012

Av Måna - 1 augusti 2012 21:17

Lite lugn och ro med fötterna på vardagsbordet.

Eftermiddagen blev att spendera i sängen,jag och Lina sov mellan typ 14-17...SKÖNT,kändes som jag var liiite piggare när jag vaknade,men nu rosslar det,rinner det,hostas och är allmänt pissigt igen;-(

 

Gjorde en av mina favvo rätter idag,gräddbakad kassler.Även om det varken finns någon lukt eller smak för mig-så njöt jag ändå,eftersom jag VET hur gott det är=)

 

Imorgon,redan torsdag!!!!

uj uj uj...Oavsett hur jag mår måste jag åka och köpa blöjor till Lina och Hundmat.Blir väl en kortis till Fjugesta,Coop har blöjorna och  ica hundmaten;-)

sen blir det väl bara att fluffa runt i mjukisbyxor och tycka synd om sig själv.

 

När är det majs säsong egentligen?skulle behöva fylla upp frysen med majs!!!Underbara färska majsen-oslagbar med allt annat!!!!

Om man inte provat det-GÖR det!

Bara att frysa in!

 

Nu ska jag gå och se om Nala vill komma in,Simba och Cider är redan inne.Vovvisarna ska ha mat oxå!

 

Av Måna - 1 augusti 2012 17:34

Idag är det höst ute!
Jag har ren och skär panik,höst panik!!!
Är det slut nu?
Är det lixom över nu?
Sommaren,som ska vara lååång,härlig och underbar-den började ju inte ens!;-(
Och dessa två semester veckor som varit så efter längtade,planerade-puts väck över!!!
Och nu?
VAD HÄNDER NU?!?!?
Jag ligger däckad i förkylningen från hell,Stefan jobbar-allt skutta tillbaka till det normala alldeles för fort:-/
Snälla,kan vi åka en liten,liten sväng till???
"Nej,jag har verkligen inte tid med det.."
Hepp...1år kvar då!!!!
Fast först har vi faktiskt en härlig höst framför oss:-) en spännande vinter(som jag hoppas blir lika underbar som den som var utan snö)och lite annat spännande framför oss:-)

Okey,känner mig liiite mindre höst panik nu:-)
Kan jag få bli frisk oxå?:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards