Alla inlägg den 7 september 2012

Av Måna - 7 september 2012 22:54

Dagen har flytit på-ganska fort!
Började med att det absolut INTE fanns någon som hellst undanflykt till att inte dammsuga idag:-/ (lyckades undankomma det igår)
Ladda tvätt maskin och byta lakan samt tvätta min ena kudde och täcket!
Stefan lät hälsa att vi tar rond II imorgon!
Kasta in sig i duschen för att kasta hit å dit å dit å hit och hamna på maxi!

Tårta,bulljävlar och mumsmums!Lina fick i förbi farten en gris,som jag sen upptäckte var en vibrerande gris(kattleksak)
Men hallå?en vibrerande gris på katt avdelningen,jag tror jag dör!

Lina skulle ha två påsar chips(storlek mini) samt festis OCH en färdig påse!well...mamma är stressad har ont i fötterna och kan i te tänka klart-go for it,yeah!!!
Hon fick inget av vardera iaf när vi kom hem,eftersom klockan rann iväg och ville inte ha en "socker störd" unge!
Väl hemma inser vi att om man drar grisa fan i rumpan(tråden för att den ska vibrera)när den står på golvet,åker den iväg,vibrerandes över golvet!!!vi bryter ihop,både jag och Lina i skratt på golvet!
Vad faan vad det för en leksak egentligen???pervo för katter eller???

Gjorde pizza nu ikväll,Lina fluffa ur på slutet innan läggningen!annars,resumé av dagen,bra eller anus?!?bra skit!!!

Pöss

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards