Alla inlägg den 10 september 2012

Av Måna - 10 september 2012 21:27

M-berg idag,kändes som 100 år sedan!
#2 leggings till Lina
#1 mjukisbyxor till Lina
#1 nattlinne till Lina
#2 pyjamaser till Lina
# 1 gris till Lina
#2 burkar såpbubblor till Lina
#32 mat korvar till Oliver
# 1 fleece tröja till Lina
# 1 munkjacka till Lina
Hon är så stolt över sitt nattlinne,att hon MÅSTE vara upp och visa sin pappa hur fin hon är...ja vad säger man-skjut mig,jag ÄR trött!!!men va fan,klart att hon ska få vara uppe och visa honom det!!!

Ensam mamma söker-heliga timmen!
Bajjamannen kom precis in i tha hause,han tog med skitunge,iklädd sitt prinsess-nattlinne,ned för att steka en hamburgare!:-)

Av Måna - 10 september 2012 10:52

Helgen har flytit fram-fort.

Lördag rond II med födelsedags firande,var på håret att vi(jag och Lina)hann med å fixa allt innan alla stapplade in,glada,bakfulla,tidiga,fika sugna och stressade  

Söndag kom bästaste Ems & Kajs hit för skitsnack,svampplockning och kaffe.

 

Idag är idag,bra måndag,eller???

Har tid på vårdcentralen idag kl.13

Om jag har tur hinner min Jess hit till halv ett och kan följa med ned och ta Lina under tiden,tar väl inte så lång tid.Stefan jobbar för fulla muggar i sin traktor,tröska eller vad det nu kan vara han sitter och kör idag  

skulkle vara kanoners om det gick att fixa på det viset,alla är lixom upptagna med sitt just nu,i värsta fall får jag skjutsa ut Lina till Logsjö.

 

Fint väder och verkar vara en varm dag...

Duschat,skrubbat och tvättat hår på både mig och Lina.Rena människor var det här-inga illa luktande träsktroll inte.

Kanske ratta xc´n för att inhandla lite hundmat,deluxe(?) till Oliver.

Nu hålls han och dummar sig lite med maten....Hum!Dum-fisen.

 

Men nu är det lite nyttigheter som ska göras i "stuga".Lite undanplock,få på Lina kläder,borsta tänderna på Lina,bädda sängen,få på mig kläder och ta oss ned!

Ciao!!!

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards