Alla inlägg den 19 september 2012

Av Måna - 19 september 2012 21:21

Efter ÄNNU en skit dag som slutar med fötterna på bordet och humöret i bott-får jag väl nöja mig med en mums bit på tv!!!;-)
Fast...
Bajjamannen böt visst kanal när jag sa "jag tycker faktiskt att den här skådespelaren är riktigt snygg"
Ha ha ha!!!!

Av Måna - 19 september 2012 09:07

Jag sov så där välldans skitbra,utomordentligt riktigt skönt när Stefan väckte mig.Att få somna om just då-hade varit guld värt!!!

Upp,kisseprov som gick galant att ta,iväg.

07.15,okey-jag hade kunnat sova 15 minuter till;-)

Antaglien,förmodligen är det Olivers sjukdoms tillstånd som gör detta,just nu:-( Han har även blivit sämre med andningen...

Ett halv år HAR förkortats till TVÅ månader cirkus...

På en månad har det skett en förändring,som inte går att se.

FAN!!!

Jag  vet inte,lagt det åt sidan,hoppats på ett mirakel,önskat något annat...

Det kommer att bli akut.Han kommer att bli akut sjuk;-(

 

Kaffe till mig!!!!

Huvudvärken börjas smyga sig på.

Kastat i mig två smörgåsar.

Lina kommit in.

bella och Cher har varit ute.

ska försöka infinna mig i en slags morgon ro,som inte verkar existera denna morgon.

Dammsuga.

Bonus,är väl att Lina redan har kläder på sig-glad och alert:-)

Slipper jag bråka om det idag.

Hon är i full färd med att leka på sitt rum hör jag:-)

 

Nu tar vi dagen som den kommer.

Ja,vi tar alla dagar som dom kommer.

En dag i taget,tänker inte älta ned mig i detta nu.

Vi är glada för varje dag som Oliver är kvar här med oss.

Min älskade vovve!!<3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards