Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Lördag,grå-tråkig-trist!!!

Av Måna - 22 september 2012 10:18

Sikket väder.

Nästan så man deppar ned sig I kaffe muggen när man tittar ut.  

Men...Idag hade vi familje frulle  

Bajjamannen,Jag,Lina!

Detta blev nog alldeles för mycket för Lina som inte fick i sig något alls av sin frukost.

Pappa,pappa,pappa!!!

Stefan,Stefan,Stefan!!!

Och han sitter med sin telefon...  

Jisses vilken telefon freak han har blivit!!!!Sitter med näsan tryckt mot den där skärmen konstant,tittade inte ens på bonde söker tillsammans med mig.Han satt i soffan,jag trodde han tittade-men nää...han kikade på sin telefon.När han la ned den på bordet,visade dom vad som skulle komma i nästa veckas avsnitt¨.

Jag tror vi måste ta och införa "telefon fria zoner" här hemma.

 

Dagens planer,blir inställda pga skit vädret.  

Swiftar och om åker på kalas.  

PÅ vägen,den oändligt låååånga vägen-måste jag köpa en present.

Det ÄR ju tur att man är ute i god tid!!!!Yeah!!!

Fast...jag VET,ja jävlar,jag VET exakt vad jag ska köpa.Måhända en ngt tråkigt present-man jag lovar,den kommer att vara uppskattad och även uppretande!HA HA HA!Och jag har lust att säga "sug på den du"...

OCH hör å häpna,bajjamannen FÖLJER med!!!!!   

Plötsligt händer det,så vi kanske till å med vinner på lotto idag!!!  Eller just fan "plötsligt händer det" är ju triss´s slogan....  

Förra veckans vinst blev-21:-!!!!!!!WOOOP WOOOP!!!!  

Det är ju så att man smäller AV!

Ja...jag och min man spelar på lotto,på lördagar.Känns som man gått och blivit 40 år äldre.

Men...om man inte är med och deltar har man ju ingen som hellst chans till vinst.OCH vi lägger 30:- i veckan på lotto.Han fyller i,jag fyller i och Lina fyller i!

 

Tydligen skulle det regna imöra oxå...  

MEN hoppas att dagens planer kan sjutas på till imorgon istället!

DET visar sig när ögonen slås upp imöra.

Jag hoppas!

 

Nu...sätta fart på denna dag.

Duschen.

Tvätt.

Bädda sängen.

Jaga Lina för tandborstning.

Jaga Lina för påklädning.

Sminkning.

Parfymering.

Tandborstning.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards