Alla inlägg den 24 september 2012

Av Måna - 24 september 2012 07:30

Blidde otroligt inget barn i sängen inatt,hon kom in strax efter fem!
Sparkade och gnällde och klagade-måste haft väldigt orolig sömn.
Sparkade mig nedanför örat så d kändes som jag skulle få in fot intryckt i kind benet:-/
Hoppas hon sover lite längre,så att hon är på ett stråååålande humör när hon vaknar;-)

Vaknade 06.50 av att två stycken,en svart och en gul Grand Danois skällde så taket höll på att lyfta!jens kom...jaa...jag menar...han som aldrig vart här förut...:-@
Hundar!!!

Kaffe till mig!:-)
Trött allanbrallan!!!
Men solen skiner som lovat:-)
Å jag har bf på eftermiddagen!:-)
Kan bli en skön,avkopplande,återhämtande dag:-)

När vi la oss igår,upptäckte Stefan ett hårt föremål under hans rumpa!!!
En gris!
Tjusningen med barn,är att man aldrig vet vad man kan hitta i sängen;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards