Alla inlägg den 27 september 2012

Av Måna - 27 september 2012 15:52

Äntligen är söndags jobbet,som blev tisdags jobbet,som blev onsdags jobbet-klart idag!
Okey..Lina skötte sig!inte en enda spån flaga i vattnet!
Nu äntligen kan hästarna få komma upp,hem!
Tror dom är rätt sugna på det nu.
Och vi ska ändra dags rutinerna...det är väl d som blir svårast!!!

Handlat hundmat och kattmat!
Lina somna när vi hade typ tre minuter kvar hem:-/ typiskt!
Men fick bära in och mätta henne i gästsängen och hon somnade om!
Nu...väntar vi på att farmor ska komma hem,så Lina kan vara där en stund medans jag och Stefan hämtar "kamelerna" som han så fint uttrycker sig!

Varit en sjukt skön dag ute:-)nu kommer regnet:-/
Enligt mina uträkningar borde det då inte bli så värst mycket snö i vinter då!
Vad jag spånar på;-)

Kvar att göra är att tvätta håret på Lina och mig själv!får bli innan läggning idag!
Se hur länge bajjamannen skall jobba!

Ciao

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards