Alla inlägg den 30 september 2012

Av Måna - 30 september 2012 19:10

Jäser lite i sängen medans telen ligger å laddas!

Söndagen vart ju helt strålande bra,framför allt vädret:-)
Hela lilla familjen åkte till skogen och plockade svamp-nästan 10litervtrattisar fick vi med oss hem!
Fick avsluta för att Lina tröttna...jag ville inte alls åka,svampkåt som jag är!!!!det fanns bu massor kvar att plocka jue!!!
DET måste jag ta inom närmsta dagarna!!!

Grillade ryggbiff,slängde in en potatisgratäng i ugnen,champinjoner på spett och färska majs att koka!
Blidde efterrätt i form av vaniljemunkar och almondys "swedish tårta"-vilket Lina valde imorse på Ica!

Nu ta det lite lugnt en stund!
X kommer och hämtar Oliver...känns inte alls bra...oliver har varit här hela tiden förutom en vecka,sen vi fick reda på att han är sjuk!
Nästan två månader det!
Känns inte alls bra att han nu ikväll ska till X helt plötsligt;-(
Känns som jag tappar greppet om sjukdomen lite granna då...kontroll freak som jag är!!!
Men det ska väl gå bra-har det ju gjort alla andra år!
Djuren rullar inte på precis just nu...
Cher är halt...hennes tass som krånglar(den hon äter på)
Bellas utslag kommer sakteligen!dom har ju haft henne på utredning,utan något som hellst resultat-bra en sjuk massa onödiga pengar,utan å få svar!
Mazarin som avled imorse.
Saknar bara...

Glad för sol idag!
Glad för att komma ut i skogen!
Lina bada i grusgropen sen...hon traskade ut till midjan med vatten...fick hälla ur stövlarna och dra av byxor å strumpor innan hon fick komma in i bilen!
Jisses,det är inte slutet på juni precis!!!

3månader kvar till jul
2månader tills jag fyller...eller?oktober,november...det är en månad kvar!
7 månader till scr öppnar upp för bokning till kommande säsong 2013!!!
Woohoo!!!
7 månader låter just inte alls så mycket-sen att det är sju månader inkl.dom gungade månaderna är ju en helt annat sak!

Ny en vända i Song pop och sen läsa lite h&c!!!;-)

Av Måna - 30 september 2012 12:12

R.I.P lilla Mazarin.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards