Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Måna - 10 januari 2013 21:11

Jag var trött imorse.

Gjorde mat till Joel,gav honom till Stefan.

Vände mig om och drog upp täcket.

"Ska inte du gå och släppa ut hästarna?"

"NEJ"

Sen sov jag.

Vaknade 08:05 av att Lina satt bredvid mig och spelade på min telefon.

Det resulterade i att hästarna kom ut lite senare-när Stefan äntligen kommit ut.

Senare ut=skitigare boxar=mer att mocka.

 

Jag pratar med mamma i telefon.

När vi avslutat-slog jag på spotify.

Jag kommer på mig själv med att älska kapten Röds låt "När solen går ned" Det gungar så skönt om den.

MEEEN det är sen det slår mig...Darin!

Jag älskar Darin.

Nästan typ alla hans låtar ligger sedan en tid tillbaka på min spellista.

Åååå...han ju bara såå bra.

Mmm....

Och sedan NÄR blev jag så frälst i honom då?När tillät jag mig själv att lägga inte typ nästan alla hand låtar på min spellista då???!

Helt Wered!!!!

men jag tror jag vet....kommande 30 års kris.

Japp-helt klart,måste vara det.

Kört för mig nu,johooru!!!!

 

nu rasta hundar!

Av Måna - 10 januari 2013 09:33

Efter ett tag har jag smått börjat fundera över dom känslor som finns...har gjort det ett tag-varje dag nu!
Jag har nog kommit fram till att jag hatar dig!det finns inget mellan oss...ingenting lixom.
Jag skulle ju naturligtvis bli fruktansvärt ledsen om du lämnade mig här och nu-idag!!!
Men till sommaren...får vi nog ta tag i detta.
Jag är ledsen-men du var inte den rätta för mig.

Mitt förslag är att vi ska bli särbos!skulle det passa?!
Jag tror vi skulle kunna samsas 2 veckor om året på semester!vad tror du???
Jag gör rent dig,kalkar av dig och byter din adress till Hobbert!!!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards