Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Måna - 15 januari 2013 20:42

Denna jävla dag som jag har fruktat för så länge.

Den HÄR dagen som jag var tvungen att ta farväl av min älskade,bästa vän sen över 10 år tillbaka.

Det är fan svårt att andas.

 

Min fina kille.

Min fina fina hund.

Men bästa kompis.

Min skugga.

Mitt allt.

 

Jag har försökt att förbereda mig denna dag.

Men nej...det går inte.

Att sitta och vänta med honom,vänta på att han inte ska finnas mer.

Att sitta och vänta på att han ska ta sitt sista andetag.

Se hjärtat sluta slå på honom.

Hemskt.

Och att lämna honom... Lämna honom liggandes på pläden där på golvet... Ville bara ropa på honom att komma,komma med hem.

Sakta dör jag inom mig.

Jag är utan honom nu.Utan min bästa vän-mitt allt...

Utan hans knorrande när han ska sova.

Utan hans mun-torkande på mattorna.

Utan honom sovandes i korgen.

Utan honom här i soffan.

Han är borta...och kommer inte tillbaka.

Å jag saknar honom så fruktansvärt mycket redan nu.

 

Hur ska jag klara mig utan dig Oliver?

 

Två människor med en stor kärlek till samma hund blev idag en stor sorg.

att sitta och dela mitt livs svåraste stund tillsammans med X,gick bra.

Jag trodde det skulle kännas hemskt.

Men det gick bra.

Vi pratade om när vi köpte honom om alla dom minnen vi har av honom.

Fina minnen <3 som vi alltid kommer bära med oss.

 

Jag fick turen i livet att ha honom här hos mig i lite mer än 10 år.

Jag har varit den lyckligaste matten i världen till honom.

Han har delat allt med mig.

Stöttat mig i svåra stunder,lyckliga stunder och tråkiga stunder.

Sovit hos mig,varot med mig på dom mesta ställena.

Varit den jag gråtit hos när det varit svårt.

Varit den jag hoppat högt av glädje tillsammans.

Berättat allt för honom.

Tack Oliver,för att du funnits i mitt liv.

 

Älskar dig så fruktansvärt mycket och kommer alltid göra det.

Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.

Jag hoppas och önskar att vi en dag får träffas igen.

 

 

 

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards