Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Måna - 23 januari 2013 05:19

Jag blir arg på min man,men nu är jag så fruktansvärt arg,ledsen och besviken på honom!!!

Han var bjuden på invigning igår kväll-jag avböjde för att vara hemma med Lina och Joel!
Han åkte strax efter fem och var hemma vid ett!
Joel var vaken och Lina hade ramlat ur sängen och vaknat,vi satt nere i köket och la puzzel när Stefan i egen hög person ramlar in i hallen-RAMLAR in i hallen...
Går in i dörrposten på väg in i köket!
Hann inte mer än så,innan han vänder och blir knäsittandes på toaletten och spyr!
YEAH!!!
Här kommer pappa Stefan hem dyng full!!!
Lina smiter in på toan och sätter sig bredvid honom,fräser åt henne att komma ut därifrån och kastar igen dörren!
Blir sittandes med Joel på armen i soffan med Lina och titta på Snövit mitt i natten!
Stink bomben alias Stefan,stinkandes av spyor och kräks kommer upp vinglandes...
Hinner inte mer än komma upp innan han sitter på golvet på nästa toalett.

Jag har tur,lyckas få Joel att somna i sin säng!lyckas även få Lina till sängen som grinar över att pappa är äcklig och sjuk!
Nää...pappa är inte det minsta sjuk-han är full...jaa...hon förstår ju säkert innebörden:-/
Har tur även här som får henne att somna!
Ut m hundar,värma vatten och släcka nere!
Stefan sitter kvar med huvudet i toaletten.

Jag har..mellan ca 02-04 sovit på soffan!egentligen borde det vara Stefan som gör det-men ville inte prata med fanskapet!!!!

Vi har ett kolik barn hemma!ett otröstligt kolik barn som skriker om nätterna.vi turas om att ha honom och är lika trötta båda två!
Gör man så här då???
Jag tycker det är ett bevis på hur jävla lite man bryr sig,om sitt barn och om sin fru!
Har omöjligt haft någon som hellst jävla hjälp från hans sida!
Hade det varit för tre månader sedan-hade jag blivit sur på honom...men nu?!?
Nää...

Svärmor skulle ta Joel imorgon(idag) så att jag och Lina skulle få göra nått ensamma bara hon och jag!hon behöver verkligen det...kraken blir så åsidosatt nu när det är så här med Joel!
Men nu då???HUR ska jag orka åka iväg med henne?
Hon blev så glad när jag sa att bara hon och jag,utan Joel och pappa skulle åka och köpa ett puzzel till henne:-)
Och nu då???
Förbannade jävla Stefan och förstöra det!!!!:-@

Ååå...är så fruktansvärt arg!!!!
Å ledsen är bara förnamnet och besviken...jävlar vad besviken jag ÄR!!!
Det betyder verkligen inte mer för honom...
Att man inte kan tänka på någon annan än sig själv!
En mindre rolig dag väntar oss...Joel knorrar...hoppas inte han vaknar!!!!låt mig få sova någon timma till!!!

*vänder mig om i soffan och drar filten om mig*

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards