Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Måna - 24 januari 2013 19:59

och dagen har varit näst intill helt innehålls lös.

Inget vettigt gjort alls...

Men...Måste det bli vettiga saker gjorda varje dag?

 

Imorgon är det fredag.

Fredag i all ära.

Fredag en dag som alla andra dagar för mig som är hemma.

Å sen är det helg.

helgen som är slut lika fort som den började...säger dom som vet;-)

Helgen...är som vilka dagar som hellst för mig som är hemma.

 

Lina i säng.

Joel sover.

Jag hoppas,önskar så mycket att natten blir som natten som var.

Hoppas och önska kan man väl alltid få göra!!!

Av Måna - 24 januari 2013 12:09

Hemma i muntra huset:
-pratar vi inte med varandra,men naturligtvis med barnen.
-Joel sov 21-02:54,somna OM efter mat och sov till 06:15!!!!!!!!woohoo!hoppas,hoppas!!!
-är det fruktansvärt kallt på golven.
-har vi tappat lusten att laga mat...eller jaa.,,till allting rättare sagt!

Hade en bra dag,bara Lina och jag medans Joel var hos farmor!
Toy's,käka korv,skojlandet-vilket vi var heeelt ensamma på;-)
Vi drack "päron" och åt popcorn och lekte om du frågar Lina:-)

Nu är det matdags...what to do????
Lina säger pizza...men vaa faaan...javisst skulle väl D vara gott...men någon måtta får det vara!våfflor kanske hon skulle vilja ha?:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards