Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Måna - 15 februari 2013 20:32

Om du tar den ena,tar jag den andra älskling!!!
Yeah!!!
Fredagsmyset hos oss,började vid fem snåret!
Om det är möjligt-kommer alla i familjen sova innan halv tio...
Som börjar bli rutin nuför tiden!
Ska bara först....

Humöret som var borta i morse-ordnade till sig tillslut!

Imorgon äter vi kinamat här hemma:-) jag längtar;-)

Av Måna - 15 februari 2013 08:13

"Älska mig mest-när jag förtjänar det minst,för då behöver jag det bäst..."

Migränen gör att jag mår illa!
Tröttheten att jag är otrevlig!
Vill inte prata med någon,samtidigt som jag är så fruktansvärt sällskaps sjuk;-(

Ny dag nya tag!
Och varför jag var uppe 04,och hade dammsugit,sorterat tvätt samt gjort rent akvariumet innan klockan 06-pratar vi inte om..,!

Idag är det en månad utan Oliver...
Samtidigt som det känns som han var här igår-känns det som det är ett år sedan....
Sakerna efter honom står fortfarande kvar-har inget behov att ta bort det heller...
1månad utan min bästa vän,utan min livskamrat...
"Dagar blir till år.jag låter dom passera,men saknaden består..."

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards