Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Måna - 17 februari 2013 12:57

När Joel sover som allra bäst,är han ned bäddad och utkörd;-)

Av Måna - 17 februari 2013 09:53

Självklart fick jag ÄTA upp D jag skrev igår...
Joel vaken!
Min lilla groda höll låda 01:45-03:45!han var dock INTE missnöjd,bara hur vaken som hellst!

Åtta väckte Stefan mig!
Älskling,jag tror hästarna vill gå ut!
"Sablans jävla skit,fan oxå!!!"
"Har hänt massor av incidenter nu på morgonen oxå"
"Som VAD???"
"Jaa...Nala har rivit ned en av dina ljusstakar i hallen och Lina äter spagetti till frukost.."
"Var det allt?"
"Jaa..."
"SLÄNG ut katt-jäveln!!!huvudsaken ÄR att Lina äter,spelar ingen roll vad till frukost"

Pulka åkning för Lina idag!ska fira pappa hemma i pyttan,Stefan jobba först och jag måste hinna göra stallet!se om bror hinner hit och kan "laga" internet...tur att jag och min man är så jävla it-begåvade....:-/

Efter 3 muggar kaffe är det dags för perfektionisten att ta fram dammsugaren för dagen!
3/3 katter försöker desperat att göra inbrotts försök!vad ÄR det för fel med att vara ute???
Mutter!

Överblick för veckan som kommer-tomt i kalendern!!!
Fredag dock BVC för Joel och då utvärdering av mig!hoa hoa...känns som jag kommer bli underkänd på "provet"

Vi närmar oss 1:sta april!eller?!
Camping-världen slår upp sina portar och jag lovar(ska försöka)att hänga på "låset" för att boka årets semester!!!
Behöver jag ens nämna min längtan efter detta och Hobbert:-)
Redan nu funderat på vart Joel ska sova?!
Överslafen är från 6 år...
Well,det ÄR ett tag kvar...ca 4 1/2 månad;-(

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards