Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Å alla är på bra humör...

Av Måna - 1 mars 2013 16:50

Jysk...
Om jag inte fått med skruvar till hallmöbeln-gå då in på lagret,sprätta en kartong och ge mig mina skruvar och skriv av kartongen på lagret!!!
Tillslut jaa...men tog först 20 minuter att leta i datorn efter reservdelar dvs skruvar:-@

Maxi...
Inga fler mamma mu:-( men Lina hittade andra böcker som hon ville ha,och jag hittade andra böcker som jag ville att hon skulle ha:-)
Medans Stefan och Lina gick för att hämta en banan-lyckades jag smuggla ned en nötkräms burk i påsen:-D

Säljar'n.,.
3 män står och tittar på mig som om jag vore från månen!
"Jag vill inte ha den här!!!"
"Vill du köpa nya batterier???"
"Eftersom apparaten INTE är utrustad för laddningsbara batterier,så vill jag inte ha denna!!!poängen med en babyvakt är ju att jag även ska kunna ställa ut den i vagnen"
Okey...den ena lät lite snofsig när han fräste till en av dom andra att göra återköp!
Trevlig helg på dig med,gubbjävel!!!
Jag fick iaf lämna tillbaka den;-)

Elgiganten...
För att få en ny-BRA babyvakt,sprang gubben in på lagret och googlar!
Det finns nuför tiden babyvakt med CAM,så man även kan se honom:-) ha ha ha...medans Stefan vänta på gubben,sprang jag och Lina som två vild hästar i gångarna(frivilligt även från min sida)och medans Stefan stod å suckta efter en kaffemaskin a 14 000:-,som jag "glöm det"om,lekte vi kurragömma-tills Lina nästan lyckades välta en trave med kaffebryggare!
Jävlarannamma om inte nya babyvaktern fungerar nu!!!!(den är UTAN cam)

Öob....
Toapapper,pepsi,kattmat och chips!skulle bara köpa kattmaten,var erbjudande på mjau,och eftersom vi ändå skulle till Elgiganten...
En film till Lina hitta Stefan,och drage(sug tabletter som jag har i bilen)lite ditten och datten med andra ord:-)

Max...
Stefan blev sur för att det tig alldeles för lång tid med maten!han beställer även fel hamburgare till mig-men bacon&cheese låter kanske som tripple cheese?!?!-fast jag blidde inte sur för det:-D ha ha ha!

Annars lyckades heeela familjen vara vid gott humör!
Snart hemma igen,Lina sover,Joel sover!
Joel ÄR hungrig när han vaknar!
Lina kommer ha damp!!!

Sen blir det ösa skit i stallet-kanske skulle smyga med mig ett tetra med vin ned;-)
För fredags känslans skull!
Risken för att jag skulle bli full och somna på ett glad är väldigt stor...tror jag skippar det!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards