Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Måna - 6 mars 2013 23:01

Efter en helt vanlig dag tar vi nu kväller!
Linas trilska håller i sig,och det gäller om precis ALLT!
Men mellan varven av gråt,skrik,babbel,vägran-kommer hon med en kram och ett "älskar dig mamma!"
Hon pratar...har aldrig i hela mitt liv varit med om någon som pratar så mycket som min lilla prinsessa!!!!

Stefan har Joel-jour inatt!
Har varit uppe tidiga mornar(03-04) några dagar i rad nu!hans tur inatt!

Katterna ligger risigt till!det är mars och dom är helt galna...och härom kvällen var jag färdig att skjuta dom-när ALLA tre varit upp och vänt i spjälsängen hos Joel!
Sablans katt-skrällen!

Nehe...men nybäddade siden lakan,en cider sovandes i fotänden,en halv snarkande Karl,en snosande Joel och en tungt sovande Lina,är det då även min tur att avrunda dagen:-)
Imorgon-ny dag nya tag!

Ps:har hört på rycktes väg att Marabou lanserat en glass!!!!!KAN det verkligen vara sant???
Måste på allvar verkligen kolla upp det snarast;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards