Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Måna - 9 mars 2013 09:42

300 jägare på en räv...idioti!
Okey...kanske inte riktigt 300...men känns som minst 150 iaf!
Rävjakt i Tångeråsa....alla jaktlag runt om är inbjudna.
Halv åtta var det som Autobahn här på vår lilla väg,OM jag vetat detta i för väg-hade jag agerat tull mot trystorp,hade ju kunnat tjäna ihop en månadslön på dryga timmen!!!fuck!

Dom ska alltså starta bortanför oss och gå mot trystorp!
Jag får väl vara glad om jag får in tre katter ikväll,känns det som!:-/

Igår spenderade jag och barnen dagen hos syster!
Skönt å kunna lämna hem å hus och stök å Bök för en stund och göra annat!
Se lite annat och andas annat!
Lina var extas,hon fick åka hem till ÅSA!!!
Ha ha ha!

Vi har en kall och frisk dag framför oss:-)
Jag vet inte...funderar helt seriöst,för min egna vinning skull-att dra med la familja till marieberg!
Det ÄR verkligen helt idiotiskt...men...ibland måste även det ske;-)

Efter rätt långa djupa samtal mellan herr och fru Hultquist igår,vart set eller känndes det lite bättre.
Något som inte känns bättre är att migränen börjar tillta för dagen,9:onde dagen i rad-skit!

Nehepp,ta sikte att lägga Joel en stund...han verkar dock uber-pigg...
Well well...kanske vi får ta lite mamma-son snack istället:-) om...bajs löjor,nappflaskor och sömn med andra ord....;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards