Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Måna - 19 mars 2013 21:18

Ibland vaknar man upp,inser,förstår och ältar.

Idag är en sådan dag.

Både på gott och ont,inser man fakta,saningen.

Både som det är deprimerande,kan man samtidigt skratta åt andra saker.

Så sjukt fort livet far fram...så fort.

Vad mycket vi får med oss,lär oss och ÄNDRAR på oss...

Imponerande!

 

Du FATTAS mig...var eviga sekund i livet.

Det är så fruktansvärt TOMT utan dig.

Men vi pratar om dig,nästan varje dag...

Lina frågar lite då och då,pratar och frågar.

Jag undrar...

Finns det mer,efter tidens slut?

 

       

 

 

Av Måna - 19 mars 2013 09:33

Vi går med stora steg mot en ny helg;-)
Dagen till ära är det åtta minus,små snöflingor virvlar runt i 4/m/s!känns som man kliver ut i Sibirien när man kommer utanför dörren.
Nere vid vägen såg jag isbjörnarna ta flykt mot varmare breddgrader!!!!:-O
Inne i hallen igen med hundarna inser jag att tårar,snor och dregel frusit till is under min mini promenad,ansiktet är som av porslin-redo att spricka!!!
Fy!!!
Att få sms av svärmor igår kväll,gör inte detta väder till det bättre:-/
"22 grader,sitter på balkongen och dricker kaffe och bananlikör..."
Kan LOVA...är Inge balkong häng här på Stickninge inte...å ingen bananlikör för den delen heller...;-)

När hade den där våren tänkt komma???är jag för tidig med å tjata om det nu?

Vad jag än gör,får jag dagligen vara kompis med herr migrän,oavsett om jag vill det eller inte:-@ vi är,enligt MIG,inte dom bästa vännerna heller...men nog fan kommer han hit,till mig,VARJE dag;-(

Idag ska jag träffa doktor klockan 15!dock inte för huvudet..utan för mitt högra ben!
Ett stort blåmärke förgyller utseendet av min arm,efter fredagens provtagning!dom har inte ringt-så antar att värdena var bra då:-)

Det är fortfarande morgon stök med vissa avbrott!
Sen är det dagens stora fråga "vafan blir det för mat"
Om jag vore snuskigt rik-skulle jag ha en anställd kock,en allt-i-allo som städade och dammade hela dagarna-tvättade bilen,klippte gräs å skotta snö,rensade ogräs och beskar fruktträden, vad mycket tid det skulle bli över att leka med barnen:-) för det vore det enda jag skulle ha-två vilda och galna ungar att ta hand om;-)

Nu sover grodan igen,Lina leker och jag ska ta med mig min kompis herr migrän upp för att vika dom sista kläderna i klädrummet,bädda sängen,rensa och plocka SEN är det kökstid....
Yeah!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards