Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Måna - 21 mars 2013 14:18

Mammas lilla knubbis vägde i dagsläget 7,7 kg!!!
Jisses!
Lina var 6 månader vid den vikten...jag vet,kan inte jämföra barnen med varandra då Lina är prematur!
En spruta i vardera(knubbiga)lår-vilda protester under några sekunder,sen fick han syn på Anita och insåg att det var någon man kunde prata med:-)
Gofisen min!han kissa även ner hela skötbordet...;-)
Lina ska ned den tredje april-träffa barndoktorn.nu blir det förhoppningsvis utredning på hennes mage!hon har haft problem med den sen hon föddes-nu får det vara NOG!ska "bara" 1-få med henne ned,2-få med henne in.3-få med henne in i rummet,4- lyckas prata medans hon skriker,5-hoppas och be till gudarna att hon av ren utmattning somnar,så doktorn kan undersöka henne;-)

På Coop handlade vi köttfärs.ha ha ha...det har blivit till min rutin.var gång vi är på Coop köper jag köttfärs.har lyckats samla på mig ganska mycket nu;-)
Anledningen?
Dom har inte så hög åtgång på köttfärs där nere tydligen-så finns en hylla i kylen med nedsatta varor,med kort datum,vilket jag inte bryr mig om-eftersom det iaf ska in i frysen.

Solen skiner på blå himmel-men sticker man ut näsan utanför dörren ser du ut i håret som du haft en vild natt i sängen...man hittar fan ingen lä-plats heller:-/
Vart är vååååren och värmen???känns just nu så avlägset långt bort...;-(

Känner mig riktigt,riktigt trött idag!även om kvällarna rullar på bra,så somnar jag inte förns plus minus elva:-/
Skulle behöva gå å lägga mig samtidigt som Lina egentligen,19:30...kanske jag skulle känna mig utvilad!
Men...överlever ju ändå!:-)

Läste ut tredje boken idag:en flickfotografs bekännelse,av bingo rimer!
Den var rätt innehålls lös och kanske utan poäng-men den var bra och man fick sig ett skratt då å då:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards