Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

...

Av Måna - 23 mars 2013 22:28

Nu sover vi,tycker jag:-)
Hundar som varit ute och fått mat.
Fick bära in Nala och Simba,vi har tydligen en svart och vit gäst här på gårn...
Och katter kan ju lixom inte vända ryggen till och komma in...
Nej,Nala under ena armen och Simba under den andra:-)

Haft vidrigt ont i mitt vänstra öra sedan i torsdags kväll..
Stefan försökte operera igår kväll utan resultat!idag hade smärtan lagt sig över nästan hela vänstra halva av ansiktet,och vid minsta beröring gjorde det något så groteskt ont!
Nu ikväll la jag huvudet i hans knä och befallde:ta bort det onda,jag står inte ut längre!!!
Han pillade med en nål.
-okey,är du beredd?jag klämmer allt jag kan!
-är du säker på att du är på rätt ställe?
-tror det..
-TROR gör man i kyrkan...
Han klämde.
Jag har fött två barn utan någon bedövning,och jag ljuger inte när jag säger att detta var nog snäppet ondare!!!!!trodde fan jag skulle svimma.
-hände det NÅTT?
-nja...vätska...
-ta bort den förbannade jävla finnen ur örat på mig NUUU!
Stefan pillade mer med nålen.kändes ungefär som han satt med en kniv och karva...
-är du beredd!?
-NEj!
Stefan klämmer igen.
Samma vidriga smärta och ett avgrunds vrål i kudden och tår-sprutande ögon.
-nu???
-jaa...jag tror nog att det ser ut som det kan börja hända något..
Efter några fler kläm,avgrunds vrål och tårar kom den jäveln ut med ett splash!en hård jävla korv på nästan en halv centimeter(ursäkta detaljer)
-titta vilken äcklig som kom ut!!!
-nej..
Och fem minuter senare låg jag fortfarande kvar och kved av smärta på kudden,DET gjorde jag INTE med Joel!!!!
Men nu ÄR den borta!!!
Att lägga ned vänster örat på kudden här i sängen är bara att glömma:-/
Hur i helvete kan det göra så ONT?

Cider under höger armen och Simba på magen,japp...som vanligt(fast dom bytt plats ikväll)så då ska jag väl oxå somna och snarka ikapp med älsklingen,som redan börjat grymta;-)

Godnatt!imorgon ny dag nya tag:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards