Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Måna - 31 mars 2013 20:08

Frukost i pyttan!
Sen blidde det ute i det sjukt sköna vädret!
Satte upp staketet till hundarna:-) nu kan även dom springa fritt på hela baksidan vid fint väder!!!

Jag inser det oundvikliga...Cher är inte bra,inte alls...
Jag orkar inte just nu är min första tanke,men jag har plikt som djurägare...
Om det här fina vädret håller i sig några dagar-så dom kan vara ute och fara-får hon dom dagarna på sig!blir hon inte bättre då-får jag ringa och beställa tid för henne....
Fuck!

Imorgon är det inplanterat en stor handling,Stefan ska in på biltema och köpa några beslag till stolarna i köket.skulle vilja passa på å köpa en micro...men samtidigt känner jag mig lite snål-att köpa en ny,när den vi har fungerar,men mindre bra:-)
Vi får se!

Försöker få Joel till ro,Stefan försöker få Lina i säng!
Känns som även jag tänker ta tidig kväll!
Är rent ut sagt skit trött!!!

I mitt nästa liv ska jag bli katt har jag sagt,men övervägt detta och insett att jag i mitt nästa liv nog hellre vill bli ko!!!äta hela dagarna och mjölka två gånger om dagen-å när man inte äter eller mjölkas-så kan man ligga och äta om maten igen;-)
Tror jag skulle passa som ko:-)

Om jag inte reser mig upp från sängen nu-kommer kvällen ta en pause känner jag:-/
Orka...resa...mig...upp!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards