Alla inlägg den 3 april 2013

Av Måna - 3 april 2013 22:00

Vill man lägga sig ner och dö!
Inte resa sig upp mera...
Å det är så jag känner nu.
Jag orkar fan inte...
Jag orkar inte mer nu,orkar fan inte ta ett steg till...

Att ta bort Oliver var det värsta jag gjort,att ta bort Cher var värre...
Med Oliver visste vi att han var sjuk,att tumören i lungan skulle kväva honom tillslut.
Vi tog bort honom innan det skulle gå så långt!
I flera månader visste jag,kunde jag förbereda mig...
Men nu...
I lördags visar hon att hon är riktigt dålig.och igår morse reste hon sig inte upp när vi skulle gå ut...
Jag fick lyfta in henne i bilen,och jag fick lyfta ur henne ur bilen...
Min stora fina ståtliga Cher.

Hon la sig så fint på golvet där jag satte mig.La huvudet på mitt ben...och efter den lugnande sprutan sov hon tungt.
Å jag satt där och klappade på henne...drog långsamt i hennes lena öron,älskar hennes öron!
Och efter att hon somnat in...satt jag kvar där och klappade på henne...länge...
Hon fick en sista puss på huvudet,innan jag gick...och lämnade henne kvar...!
Min fina,fina Busa.

Väl hemma och inne igen,dog jag en stund på golvet,bröt ihop,med min sista hund kvar i knät och ett tomt koppel i handen...
Staccars Bella.
Hon har aldrig varit själv,utan Cher-och nu finns ingen kvar av hennes vänner...

Nu ska jag i någon form ta mig till sängen.
Hemska dag-försvinn!

Vila i frid min älskade Cher!
Matte älskar dig,för alltid<3

Av Måna - 3 april 2013 09:24

När klockan var tolv slagen igår-hade jag fortfarande inte lyckas somna...
Kliade överallt på kroppen.
Migrän som dunkade.
Envis Nala som absolut var tvungen att sova på mig.
Joel sov oroligt...
Jag hoppade inte ur sängen 05:50...jag mer lät kroppen falla ned från sängen-ned på golvet,för att åla mig in till toaletten...

Utanför dörren mötte jag grannen med sina tre hästar...
Hon var bra mycket piggare än mig kan jag lova-även hennes rymlingar till hästar!
Tur inte mina var ute då...

Idag ska Lina ned till doktorn.
Jag orkar inte...jag vill fan inte!jag är så trött på allt hjälplöst dom kommer med...INGET har hjälpt hittills....

Ikväll har jag bokad tid för Cher.
Fy fan!
Jag vill inte det heller...vill inte sitta där med henne,tills hon somnar in,slutar andas...

I början av 2013 hade jag tre fina och glada hundar....ikväll när jag går och lägger mig,har jag bara 1 kvar...

Hade ju som sikte att 2013 skulle bli ett BRA år.än så länge har det absolut inte visat upp något bra...
Det kan bara bli bättre va???

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards