Alla inlägg den 9 april 2013

Av Måna - 9 april 2013 14:11

Vill göra ditten och datten...
Städa och slänga.
Möblera om.
Byta gardiner och prydnaderna i fönstren.
Kasta alla blommor...:-/
Jaa...jag har börjat med att byta gardiner nere i stora rummet,samt att jag äntligen fick tummen UR och tog bort julstjärnan från fönstret i hallen:-D
Ha.ha.ha...vafan,bättre sent än aldrig heter det ju:-)

Av Måna - 9 april 2013 07:28

En ny dag gryr på Stickninge,solen har kommit upp ungefär 1dm på himlen(mitt sett)
Och är så där riktigt trött,i ögonen,i kroppen,i fötterna,i huvudet...jaa...överallt!
Men dricker kaffe-från min NYA kaffebryggare:-)
Å ja,tror den funkar bra-den pissar inte vatten iaf:-)

Dagen igår,var det Ullared som gällde!
Som jag har längtat,i 4 år!!!
Med Mam's bakom ratten och syrran i baksätet,startade vi vår resa mot Småland!
Bla bla bla...så anlände vi till det STORA gula varuhuset.
Ingen kö.
Just heller Inge folk.
Klockan var strax före tio.

Hela varuhuset var ju ombyggt...för mig kändes det som om någon med STORA händer luft upp hela byggnaden i luften,vänt upp å ned på det OCH skakat om,hårt!
Men började med barnkläder,då får man ju åka upp,till en våning som INTE existerade när jag var där sist...
Storlekarna 92 och 98 var tydligen en brist vara:-/ fan!
Men...lite lyckades jag allt skrapa ihop.
Utbudet på baby kläder till Joel-var heller inte på topp:-(
Men liiite fick jag ned i vagnen:-)
SEN hände det...
Rulltrappa ned,tillbaka till markplan...
Inser,att jag kommer ned någon helt annanstans i varuhuset...
I'm so fucking lost!!!!!!!!
Men,nu ska jag INTE klaga...jag HAR faktiskt varit på Ullared,fyllt en vagn,betalat 7708:- samt haft en jätte trevlig dag med min syster och mamma:-)

När jag kliver ur bilen hemma,slår Lina upp dörren "ÅÅÅ mamma,jag älskar dig"
Lilla skruttfian hade,väntat,tjatat,väntat och tjatat!
När Stefan hade lagt henne och skulle gå ut från hennes rum,hade han sett billysena...
Hon hade blivit överlycklig!!!
Joel sov.
Sen blev det som julafton för henne här hemma!
Det som fastnade bäst-var en gose katt med bur och veterinär utrustning:-)
Hon sover än;-)
Gav Joel mat vid 21:30,han sov,men fick snosa på honom oxå innan dagen var slut <3

Igår morse på vägen ned,damp en faktura ned i inkorgen!
Capish,semestern bokad:-)
Jaa...ska "bara" betala!

Nu har Lina hunnit vaknat OCH kommit ned,bärandes på katt buren!
Ska puzzla lite med henne;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards