Alla inlägg den 11 april 2013

Av Måna - 11 april 2013 07:57

Än jag trodde!!!
Den ny inköpta cd-skivan innehöll....opera...yeah!!!
Förutom 1LÅT som var Whitney Houston,vafan kom hon ifrån mitt i allt!
Tänkte att det kanske inte var så farligt ändå...
Men när låt nummer 6 på skivan lät likadant,höga toner,hör inte vad som sjunger-gav jag upp...plugga i spotify ist!
Nu kommer jag på mig själv...att nynna på en av dessa plågor!!!!what?!!på den lilla stunden hann jag bli mer skadad än jag trodde...shit!!!

Morgonen har satt fart på dagen.
Joels baby gaggande.
Famlande efter dosan för att få fart på det där snurrande,spelande spektaklet-för att vinna 2 minuter sömn till!!!-helt galet!
Bella startar dagen med å spy...på ryamattan i hallen...yippy...den som verkligen går att tvätta så bra...-ut med mattjäveln...
Puttar till Stefans fling-paket,så det puttar till Linas blommor-heeela glaset med vatten spills ut,på bordet,på Stefan,på golvet....ho ho,jag var tvungen att bita mig i kinderna,för att inte bryta ihop av det bubblande skrattet som var på väg-när Stefan ynkligt klaga över att hans strumpa var blöt...och hans karlsonger!HAHAHA!!!

Den nya kaffebryggaren läcker INTE vatten!!!den spiller heller INTE när man häller från den!
OCH den gör GOTT kaffe!
Jag har nu 5 kaffebryggare i mitt hus...-IDIOTI!!!
Kanske,KANSKE dags å slänga minst 4...om ingen behöver en vatten pissande kaffebryggare???

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards