Alla inlägg under april 2013

Av Måna - 3 april 2013 09:24

När klockan var tolv slagen igår-hade jag fortfarande inte lyckas somna...
Kliade överallt på kroppen.
Migrän som dunkade.
Envis Nala som absolut var tvungen att sova på mig.
Joel sov oroligt...
Jag hoppade inte ur sängen 05:50...jag mer lät kroppen falla ned från sängen-ned på golvet,för att åla mig in till toaletten...

Utanför dörren mötte jag grannen med sina tre hästar...
Hon var bra mycket piggare än mig kan jag lova-även hennes rymlingar till hästar!
Tur inte mina var ute då...

Idag ska Lina ned till doktorn.
Jag orkar inte...jag vill fan inte!jag är så trött på allt hjälplöst dom kommer med...INGET har hjälpt hittills....

Ikväll har jag bokad tid för Cher.
Fy fan!
Jag vill inte det heller...vill inte sitta där med henne,tills hon somnar in,slutar andas...

I början av 2013 hade jag tre fina och glada hundar....ikväll när jag går och lägger mig,har jag bara 1 kvar...

Hade ju som sikte att 2013 skulle bli ett BRA år.än så länge har det absolut inte visat upp något bra...
Det kan bara bli bättre va???

Av Måna - 2 april 2013 09:57

Ta beslutet.
Nu är det gjort.

Av Måna - 1 april 2013 23:06

Påskhelgen över!
Vi hade ju himla tur med vädret:-)

Imorgon tillbaka till verkligheten och har insett att tvättkorgarna svämmar över...yes...!
Disk på diskbänken...yeah...!

Ikväll lägger jag ett mycket tungt huvud på kudden...
Jag hatar att ta beslut,att ensam bestämma.att stå helt själv bakom ett beslut!
Huvudet kommer alldeles säkert vara ännu tyngre imorgon när jag vaknar,när "katt-fan" står och glor på mig....

Med det,avslutar vi helgen,påskhelgen och orkar ta nya tag imorgon!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards