Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Måna - 21 maj 2013 11:34

Av Måna - 21 maj 2013 11:22

Morgonen börjar med att Lina stapplar in på sovrummet-fly förbannad!
-vad är det för oväsen här?jag kan INTE sova!!!!
-vad menar du nu???
-Joel skriker,någon gubbe sågar utanför mitt fönster!:-@
Stampar argt med foten i golvet.
"Å du ljuva morgonstund...."

Nere i köket börjar Bella att jaga Cider och Nala,tillsammans med det arga barnet!!!
Får tag i hunden,brottar ned denne på golvet-fy,fy,FY!!!

Mat till Joel.
Oboy till Lina,som surar för att hunden är instängd!
På med kaffet!
In med katt-rackarn som varit ute under natten!
Ut med två katter som liknar två uppblåsta pälsbollar!
Ut med hunden
Andas!!!

När Joel sovit en liten stund,jag kommit ur duschen-börjar tok svettas pga Bahamas värmen i detta hus,matat Joel-och lagt honom på skötbordet,fått av honom kläderna...DÅ ringer telefonen!

"Hej,jag ringer på din annons på blocket...."
FAN!!!
Lägger ned Joel på våran säng.
Springer till rummet där maskinen står,försöker svara på frågor jag inte har den blekaste om!
DÅ kommer första känningen av bukras!
Helvete!!!
Springer mot toaletten,med Lina och hund efter mig.
"Veeeem praaaaaaatar du med MAAAAMMMMMAAA????"
"Å så undrar jag...."
NEJ!!!
Springer tillbaka till rummet!
Hör nog inte vad tanten säger egentligen:-/
Utanför FJUGESTA,vet ingenting,vadå kolv?vadå ställa om?motstånd?vaaa????
NU jävlar måste jag till toan!
Springer till toan!
"Å vet du om..."
MEN VAFAN!!!!!!
Tillbaka till rummet,i hopp om att jag ska klara detta UTAN att skita på mig!
"Skruvar?omställning?jag VET INTE säger jag ju!!!kom hit å titta på den..."
"Vad heter den,kan jag googla?"
Daaaa!!!!vad är det hon inte förstår?!?!
"Jag ska fundera...."
"Gör så!hej då!"
SPRINGER till toan!
Hon lär inte ringa mer...
Jag lär inte sälja maskinen...
Men vad skulle jag sagt?
"URSÄKTA,jag måste BAJSA-NUUU!!!!"
???

Snart kommer min livs-coatch!
Måste vara ordning då.
En del kvar att göra.
Klockan är redan mycket...FAN!!!

JABBADABBADOO!!!


Hunden får INTE vara i soffan....det skiter hon fullständigt i;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards