Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Måna - 12 juli 2013 14:55

Barn kan vara elaka.
Men väldigt okomplicerade....<3

Av Måna - 12 juli 2013 09:09

.....vi sjunker ned i sanden.....låter dagen få bli som den blir!
Det kanske blir en lunch i skuggan,en siesta-vad vet jag....//Tomas Ledin
Äh...det blir pool häng...Lina gillade det bättre.
Igår kom äntligen bajset(Lina)!!!!
Våra grannar måste ha trott att jag slog ihjäl ungen inne i vagnen:-S
Men bajset kom,bajset satt fast....fick med papper peta ut kotten;-( och hon skreeeeek!!!tacka f-n för det!!!
Andra laddningen som kom gick lättare och senare kom en tredje laddning,som fick Stefan att hulka-medans Lina glatt sa att hon bajsat som en hund...haha!
Redan NU har vi en gladare tjej som vaknat till liv <3

Spöa Stefan i yatzy igår,TVÅ gånger!!!
Även denna natt boosa värmen i vagnen:-/ det är nog bättre att slå av värmen och frysa lite granna...!

Lina har varit vaken i 10 minuter...och drar redan i baddräkten;-)
Solen skiner.
Inga moln.
Vindstilla!
Yeah....äkta semester väder med andra ord!!!!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards