Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Måna - 31 juli 2013 19:10

Jess är bäst:-)
(Stefan tar bara bort överflödig tapet;-) )

Av Måna - 31 juli 2013 06:49

Just idag,hade jag mer än gärna legat kvar i sängen,sovit en liten stund till...än till 05:22...
INTE ok Joel!!!
Hur skönt hade det inte varit att gosa in sig i kudden en timma till?
Mmm....
Men upp,upp!
Dagen är typ igång,jaa...jag ska bara dricka upp mitt kaffe först,skopa ur gruset ur ögonen först,harkla bort "natt slem" och vakna till först!(ja,joo...riktigt så illa är det ju inte,med slem och så)

Idag blir det la rummet hela dagen!
Jag hoppas att det går bra,smärtfritt och smidigt;-D
Om så är fallet-KANSKE "vi"(jaa...Jess,jag vet inte vad min uppgift kan tänkas bli?!)hinner med tvrummet!;-) jag är pessimist,men när det gäller att Hinna saker är jag stor optimist!
Det skulle vara coolt att ha tapetserat om tvrummet när Stefan kommer hem:-)
Ååå....dra.ur.alla.kontakter.i.äckel.hörnet.;-)
Jag ska ta en bild...eller...nej-det ska jag inte;-)

En ny badrumsmatta,duschdrapperi och pedalhink till badrummet uppe!badrums mattan är helt klart den bästa ever!tårna lixom försvinner ner i den mjuka gosiga!:-) skulle kunna stå där hela dagen och vifta med tårna;-D

Letar efter en ny tvmöbel...eller två nya tvmöbler!en hörnmöbel och en som ska vara där uppe!jag har en syn av hur den ska se ut-men hittar ingen liknande:-/ samma med hörnmöbeln!
Söker även efter nytt skrivbord....DET är inte heller det lättaste!
Kanske skulle föreslå att vi skulle flytta kontoret IGEN;-) (då får Stefan dåndimpen)
Nää...jag hittar väl tillslut det jag letar efter!
Just nu räcker det med att vända på huvudet,för att se det kaos som råder i stora hallen:-/
OCH en tv...står fortfarande kvar mitt på golvet:-/ jävla tv!!!
Meen...den tv'n har en alldeles egen historia...från när jag bodde på Sjögetorp!
Ensam med mina djur-mitt ute i "fucking" no where!!(???stavning)
Å så träffade jag mannen i mitt liv...å det var inte nu Stefan....
MOAHAHAHA....
Och nää...jag ska inte säga mera-lika bra att den där tv'n försvinner ut ur mitt hus nu;-D

Dra igång på dagen!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards