Alla inlägg den 7 september 2013

Av Måna - 7 september 2013 22:22

Genomsnittet för längd på kvinnor i dagsläget i Sverige!
Ho ho...å jag som krympt till 1,66!!!!
Shit!;-)

Dagen tog sig mot ett slut!
Skulle trixa till hasselbackspotatis idag...men satans träskeden var inte tillräckligt djup,kniven för vass...så blev...ja...det blev potatis "mynt"!funkar ju D å,men det var INTE det som var planen.

Somna en stund i soffan,medans Joel sov eftermiddag och Lina åt lördags godis;-)
Väl behövligt.

Kaffe med grannen.
Svärmor kom och hämta barnen,så jag kunde klippa gräset....roligt att klippa gräset....

Avslutade dagen med att Bella rullade sig i bajs på åkern:-(
Fiförfan vad jag HATAR sånt!
In med Joel i vagnen i grovköket och in med hund fan i duschen-knappt jag ville vara i närheten av henne;-(
MEEN...hon blev nyduschad!
Hund schampot var slut i duschen???undrar om Stefan tagit FEL schamp???vad jag vet,har inte jag tagit slut på det iaf;-)
Ha ha ha!

Imorgon söndag-Mam's och Papi kommer:-) jag tänkte bjuda dom på mat,Kebabtårta och så blir det jordgubbs/maräng tårta och negerbollar till kaffet!
Om födelsedags"barnet" ifråga är hemma-får vi väl se då:-)
Men ska bli roligt för mig med lite sällskap!

Eftersom vi aldrig kom iväg med Hobbert-ska vi bo en natt på hotell istället.
Blir nog Grand eller Clarion inne i Örebro!
Äta god mat på kvällen,mysa i sängen och svullna frukost innan hemgång;-)
Sjukt?
Nej,livskvalité:-) å vi hoppas att Stefan har tid att följa med oss om två veckor,annars får vi klara oss ändå:-)

Tycker mig höra sängen ropa nu.ska bara ut med hundarna,utfodra hundar och fiskar.borsta tänderna och sen....

Av Måna - 7 september 2013 09:11

Det är morgon.
Det är lördag.
Det är kaos och kalabalik...som vanligt.
Idag känns det som ögonen aldrig kommer öppna sig:-/
Sjuuuuuuukt trött,fruktansvärt trött!!!
Och skulle betala BRA för att sova tre eller fyra timmar extra!

Underbart att titta ut från balkongen imorse:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards