Alla inlägg den 19 september 2013

...

Av Måna - 19 september 2013 20:49

Imorgon ringer jag vc!
Jag har varit sjuk i två veckor nu...
Lina över en vecka,även Joel-nu ikväll hade han 39,7;-(
Pratade med 1177-men skulle inte oroa mig för honom så länge han dricker.
Och DET gör han,5 flaskor svag saft har han pimplat i sig;-)
Men mammas små Fis-korvar;-(
Fy,fy,fy:-(
Men JAG måste bli bättre,får höra vad dom säger imorgon.

Nu lite tv,sen sängen!!!

Av Måna - 19 september 2013 16:55

Det ena barnet somnar skrikandes i mina armar.
Det andra barnet vrålar från andra sidan bordet,hostar och snorar.
Jag har bara två armar...just nu skulle jag behöva fyra,minst.

Joel är glöd het.
Jätte ledsen,alldeles röd under ögonen.dimmig blick. 1 timma och 45 minuter total sömn på hela dagen.
Yes...
Linas hosta fortsätter,hon har dessutom somnat en stund i soffan:-/ hennes humör är ju känt som katastrof efter ha sovit.
Nu kunde jag inte hjälpa henne när hon var ledsen;-(
Joel hann somna om innan jag tog tempen på honom...öron termometern hade slut på batteri,som allting annat "när-man-ska-ha-det":-/

Jag är risig!
Vid halv tolv orkade jag knappt stå på benen:-/
Mår riktigt uselt!!!
Ingen matlagning=ingen mat på hela dagen:-( Lina har petat i sig en halv gorbys som Stefan gav henne.

Nu sover Joel i våran säng.
Lina har fått en festis och gått upp till tv'n.
Jag ska dricka lite kaffe.
Bara sitta på en stol och ladda batterierna så gott det går,innan det är dags igen!

Dagens bästa:Nicki!!! Hon far runt och leker med typ allt på golvet:-) å idag har hon varken kissat eller bajsat en endast gång inne på hela dagen!!!woop woop!!

Av Måna - 19 september 2013 08:13

Vi kanske skulle åka och köpa en 3m säng...så vi får plats hela familjen;-)
1.80 känns just nu som lite magert!

Igår KOM den!!!
Den nya kameran!
Nikon D3200!!!!
Så fort jag har lärt mig HUR man tar kort,skall det fotas,och fotas!!!
Väntar även på den nya skrivaren,som endast skriver ut fotografier.
Ska fylla fotoalbumena nu,så jädrans tråkigt att alla kort ligger på nätet,datorn eller telefonerna!

Lina är på dagis idag,men bara för att ta kort-sen hem igen!
Kan inte missa fotograferingen för allt i världen ju;-)
Stefan är med henne.
Vi ägnade en hel timme åt hennes hår igår kväll.tvätta,special balsam,silkes droppar,blåste och kamma ännu mera.
Jag LYCKADES få ur dom två hemska tovorna som hon dragit på sig i vägran att kamma håret när man är sjuk!
Så fin min snutta när hon åkte <3

Idag får vi se vad som händer!dagen kan omöjligt bli värre än gårdagen!!!!!!!helt klart...

Nu somna Joel om,så ska skynda mig att duscha innan han vaknar igen!
Tyvärr,är han sämre idag...jag som trodde på bättringsvägen:-/

Å trött som en tok idag!
00:05-Lina kommer ned.hostar,hostar,hostar:-/
03:20-Joel vaknar och drar igång.
03:30-toaletten
03:35-Simba kommer till sängen och bråkar

Så här såg det ut när jag gick upp imorse;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards