Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Morgon.

Av Måna - 29 oktober 2013 07:12

3 katter inne igår när bi gick och la oss.
1 katt inne imorse,2 ville IN!!!
Aha-två muppar HAR alltså använt sig av KATTLUCKAN inatt!!!!grattis!

Grattis säger vi till mor å far som gått och blivit med husvagn!!!;-)
Tjoohoo,vad roligt för dom!
Det ska bli roligt att följa detta;-D

Vi är varken bättre eller sämre här hemma:-/ det var faaan vad seg draget detta ÄR!
Jag är även utan bil...
Kul...

Klockan är tre minuter i sju,Lina har varit vaken i ca 15 minuter-och redan ligger hon på golvet och skriker/gnäller!
Skjut mig!!!!
Underbar start på dagen;-(
Såå...det blir väl en lika rolig dag idag som igår...:-/
Hjälp....
Vi får försöka ta oss genom dagen ändå.

På lördag fyller jag år...
Lina är exalterad!!!!!!
Vi ska ha kalas och bjuda ALLA mina vänner,förstås!Igår morse bytte hon om,inför kalaset;-)
Jag känner:BAH!!!!
Men...vi ska baka lite granna,jag och Lina.Sen kör vi öppet hus efter 14-15...å dom som vill komma på fika,är välkomna att droppa in när som:-)
Detta verkar dock mer viktigt för Lina,än för mig;-)
Å eftersom jag får ångest när folk ska komma hem hit-kommer jag ägna resten av veckan åt att städa,rensa och plocka!!!!
Har kommit på en super-duper-superb ide till tv möbel!!!!det KAN bli sjukt jävla bra...mer om det när allt är klart;-)

Nu har Lina slutat gala.
Så ska passa på att morgon-mysa med mina två <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards