Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Måna - 4 januari 2014 09:17

Slog på vatten kranen????:-O

Imorse när jag fumlade mig mot toaletten hördes ett konstigt ljud i huset!
Men det ena ögat öppet(det andra igen murat)stannade jag och lyssnade i hallen...
Vatten.
Vatten som forsar!!!!
I köket stod vattenkranen helt öppen och sprutade vatten!
Vafan?!?
VEM har dragit igång på vattnet,och NÄR?
Min första tanke var att Lina gjort det typ i sömnen innan hon kom in till oss...
Men Lina når inte till vattenkranen utan pallen,som stod i andra änden utav köket!

Har vi fått ondsinta andar i huset?!

Det är lördag!
Det regnar.
Jag mår lite bättre.
Hästarna har täcken,Manne sitt nya-hänger som ett jävla påslakan efter en rullning:-( kanske får gå ut och dra rätt det sen...
Paket från ellos och paket från Börjes på posten:-) lite som julafton;-)
Skulle vilja åka till m-berg till Grizzly och köpa dynor till hundburarna idag!
Skulle.vilja
Vafan händer annars lixom?!

Nej.
Rastlösheten börjar äta upp mig inifrån nu...!
Måste göra ngt!
Måste se något!
Måste röra mig!
Måste,måste,MÅSTE!!!!

Förvisso...skulle bror komma idag och kika på den nya stickan(3) som kommit!
Jag och Stefan är ju intelligents befriade från tekniska prylar lixom...

Röja köket!
Lägga Joel!
Andas.
Go,go,go!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards