Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Måna - 6 januari 2014 21:43

Är jag banne mig frisk!!!!!!!
Nu får det vara nooooog!
Skulle kännas lite uppiggande att iaf kunna sminka mig!

Stallet sent.
Ganska skönt...att slippa ha i bakhuvudet att jag ska stressa!bara lunka på,ganska ostört!
Mys-prata lite med mina fyrbenta vänner<3

Ska ta som på sikte att kanske kunna komma iväg och köpa lite färg imorgon.
Vit färg till nya "hallen"
Måste verkligen börja någonstans nu i allt detta kaos!!!
Får jag ordning på en hall,kan jag ta tag i både grovköket och klädrummet efter det,och sist kontoret-som allt står i kaos!!!!
Hatar att vara tvungen att behöva lätta på minst ett lock innan det kan släppa efter någon annanstans!

Nää...upp å hoppa!!!Elsa och Nicki ska ha mat,ut och kissa!
Och sen kan jag äntligen krypa ned i underbara,älskade SÄNGEN!!!!!



Av Måna - 6 januari 2014 09:25

Giv mig styrka!!!!-
Att bli frisk nuuuuu!!!!
Hela jullovet har gått,och vi har inte gjort någonting!!!!!
Vi har suttit här inne,dag ut och dag in;-(
Jag klättrar på väggarna.
Lina och Joel klättrar på väggarna.
Hundarna klättrar på väggarna.
Men jag orkar inte...orkar knappt ta mig ur sängen:-(
Vafan!!!!!

Det skulle regna idag...men just nu skiner solen:-)
Alltid något muntert!!!!

Så...HUR slår vi ihjäl denna dag på bästa sätt innanför fyra väggar och ett tak?!
Utan att bråka...
Utan att tjafsa...
Utan att ta ihjäl varandra...
Lina är som...en vild tromb!

Klockan är snart tio...
Joel sover!Lilla herrn är inte heller på humör:-/ tänder i heeela munnen som är på G upp!!!!
Lina är igång!
Elsa och Nicki har redan haft cp-race i köket 1,2 och 3 gånger...
Hohoho!!!
Det var ju INTE så här året 2014 skulle börja!!!!

Vi hoppas på att jag är lite bättre imorgon,hoppas,hoppa,hoppas!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards