Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Måna - 9 januari 2014 08:54

Vart tog veckan vägen?!
Den lixom försvann...

Jag var trött imorse.
Lina kom ned och la sig någon gång inatt,Joel kom vid tio i fyra...han sov INTE!
Efter en stund,timma typ-gick Stefan upp med honom till sin egna säng igen och han kunde somna om!
Att ha Lina sova intill sig,gör mig bara lycklig <3 men jag får dock sova som ett ägg och hon snor mitt täcke!

Jag har,förutom halsont och migrän,ont i mitt högra knä.Skit ont!
Härom kvällen höll jag på att göra en redig krasch i trappen,lyckades parera dock utan att krasch-landa i hallen!jag har förmodligen sträckt en av di dära musklerna man inte använder så ofta:-O

Det ska regna idag.
Jaa...för ovanlighetens skull lixom.
Trötthet och att vi försov oss blidde i resultat att jag inte bökade på hästarna några täcken...dom kommer hata mig ikväll:-/
Japp!jag får leva med det.

Handling idag.
Äpplen?!
Lina vill såååå gärna ha äpplen(?)
Det ska hennes snälla mamma naturligtvis inhandla till henne:-)
Och lite mjölk.
Och lite bröd.
Och lite...och lite mer...

Nytt år,nya löften!
Har bestämt mig för att göra en socker-avvänjning.
Det har varit liiite mycket godis,kakor och bullar samt chips över jul-nyår!
Stoppa!!!
Det går bra.
Jag rotar i skafferiet,öppnar kylskåpet 30 ggr och tuggar fradga!
Igår blev jag tvungen att gå till min hemliga gömma och trycka i mig 4 små dumle kolor!
Mmm...det var underbart!!!;-)
Och egentligen ingen katastrof,höll dagens innehåll ändå!!!:-)
Med stormsteg mot sommaren har jag nya mål att ta sikte mot!
Sista finslipet kvar nu bara!!!

Dags för duschen.
Har lagt Joel.
Elsa och Nicki ligger i soffan.
Det är tyst och lugnt-ända stunden på dagen som det är så här.

Hann inte med mera på rummet igår.idag-hoppas jag kunna riva mera!
Funderar och planerar lite granna hur jag ska göra där inne...
Vi får helt enkelt se hur det kan tänkas att bli:-)
NÄR det någon gång blir klart-blir det säkert jätte bra;-)

Av Måna - 9 januari 2014 07:17

Du har vunnit en blå bil i valfri färg!!!!!

Å med det säger vi godmorgon.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards