Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Måna - 21 januari 2014 21:22

Min totalt ohälsosamma dag tar ut sin rätt på tjottahejtin...:-/
Tur man har en iPhone lixom;-)
Å när jag sitter här och kukkulurar funderar jag över dagens mat intag.
Frukost-3 muggar kaffe.
Vid lunch petade jag i min snutten på falukorven,när jag skivade den.Åkte sen och hämtade Lina.
1 st redbull i bilen.När vi kommer hem tar jag ca 5 vindruvor.Jag och Lina fikar med en semla....och cola zero(Lina inget av vardera)
Efter stallet har jag ett kokt ägg som väntar-så blir en äggsmörgås.
I soffan snor jag åt mig en glass för att sedan äta ett äpple(?)

Yeah???
Inte så jävla konstigt att jag sitter här med magsmärtor likt förlossningsvärkar då!!!
Vad är det man säger-är huvudet dumt,får kroppen lida!

Skärpning för faaan Måna!!!

Det ÄR en katt och ett barn;-)

Dom har skön sov stil;-)

Av Måna - 21 januari 2014 09:32

Att solen kan göra så mycket,för kropp och själ:-)

Efter lite protester,var det ändå en GLAD Lina som åkte till dagis imorse,i ännu ett par nya vinter kläder!
Jag vet faktiskt inte HUR jag tänkte när vi var på Ullared....MEN vinter kläder har hon;-)
Försökte få henne till overallen-men där tog det tvärstopp!;-)
Jag hoppas att hon får en bra dag på dagis och leker mycket i snön:-)

Joel är inte nämnvärt bättre i sin förkylning:-/ tycker synd om honom...och hostar på nätterna:-(

Frågade Lina igår,om hennes kalas.
Hon har pratat om det RÄTT LÄNGE nu...sist jag frågade henne,ville hon bjuda hela dagis:-O
Woow!!!blir rätt mycket det...!
Men när jag frågade henne igår kväll igen,funderade hon en stund-innan hon svarade.
Jag vill att KajsaStina,Oskar och Kajsa kommer.
Ingen mer?
Joo...mormor och morfar!
Ja,klart att jag ordnar ett kalas till henne med KajsaStina,Oskar och Kajsa!!!
Jag skulle gärna vilja köpa en tårta med motiv på till henne...kan man göra det på Ica maxi???hon skulle bli överlycklig om Lollo och Leotine kunde pryda hennes tårta:-)
Det är snart...!

Lagt Joel,ska hoppa in i duschen,göra mig ordning.
MÅSTE skicka tillbaka tröjan och mobil Stickan idag!!!!!
Hoppas att Stefan kan ta Joel när jag hämtar Lina,vill inte släpa med kraken fram och tillbaka!

Kvällarna har blivit annorlunda.
Men en Manne mindre i stallet...är jag klar strax efter sex.Kommer in när Stefan och barnen äter kvälls-smörgås.Lägger Lina.
Sånna här kvällar har vi inte haft sedan hästarna gick in från betet...
Känns jätte konstigt...men även kul!Det är inte alltid så roligt att komma in och båda barnen sover....

Jag upptäckte något i fredags...
Något som fick mig att fundera lite granna.
Har inte riktigt funderat klart ännu,men tror att jag sätter ned foten för detta.
Inser hur löjliga människor är,och falska...!
Och har man problem med något,är det så jävla svårt att säga det då?
Ja,otrevliga,spydiga människor passar helt enkelt inte in i mitt liv,inte i mina barns liv,inte in i min familjs liv...
Å jag är trött på att få kliva åt sidan,hålla tyst och alltid ställa upp.Tänker inte göra det mera...tydligen passar det sig inte ändå.

Nu mot duschen.
Joel somna på 5 röda:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards