Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Måna - 22 januari 2014 13:35

På en sundare stil idag än gårdagen;-)

Av Måna - 22 januari 2014 08:06

Vi säger god morgon Sverige!
Ännu en dag nalkas.
Jag skulle vilja påstå att Joel är lite bättre idag:-)

Kaos,oreda och kalabalik i köket.
Hund race.
Joel far runt i samma takt.

Min TURKOSA tröja kom igår.
Fick även avi om ett paket från Ellos finns på posten att hämta ut?!?
Vad kan D vara???
Måste ha blivit något fel...!för jag har inte beställt något mer:-)

Skickade tillbaka tröjan och mobilstickan igår.
Vågen visade ännu ett kilo minus,yes,lycka!!!
Även om det segat sig ett tag nu,infinner sig mer kämpa nu.
Det är snart sommar;-)

Dagen till ära,är Elsa och Nicki liiiite jobbiga!!!!!
Så där irriterande jobbiga...
Eller kanske just bara som vanligt,fast jag som noterar det på ett annat sätt.

Ropade efter Simba igår kväll(som vanligt)heeelt utan resultat;-(
FAN!!!
Vill bara att han ska komma hem igen...

Det MÄRKS att dagarna blivit ljusare nu:-) det är inte kolsvart när Lina åker till dagis.
Det är inte kolsvart när jag går ned till stallet på eftermiddagen:-)
Lovely!!!
Snart kan den bittra vintern läggas bakom oss,gå ut-utan trehundrafemtio klädesplagg på sig,känna FRID i foppisarna.
Och Hobbert kan få känna frihet från ladan;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards