Alla inlägg den 7 februari 2014

...

Av Måna - 7 februari 2014 10:18

Om man är sur,arg,irriterad...jaa...what ever,på en människa...KAN man inte då säga det?!
Bara en fundering...så här på morgon kvisten!

Det är Linas födelsedag idag!!!Hipp hipp hurra!
Min stora tjej fyller 4(!)år!!!Jisses....
På morgonen har vi sjungit för henne,hon har pysslat och dansat runt i sin prinsess klänning??

Nu sover Joel.
Ska dammsuga av.
Hoppa in i duschen.
Fick just syn på en affär...i reklamen...som jag VILL åka till!!!!!!
Mmm....kan ju ta det imorgon kanske!:-)
Hämta tårta idag inför söndag,jag hoppas att den är fiiiin!!!!:-)
Å Lina har beställt spagetti och köttbullar dagen till ära...hahaha!!!!!!det tydligen hennes favorit mat!

Dagen till ära,känner jag mig glad!är besviken.å ger upp hoppet om förbättring...inser att det är kört!!!hur fungerar det egentligen?!

Ikväll-Lacka bordet!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards