Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Måna - 10 februari 2014 21:08

Jag är en quinna.
Under en viss period i månaden,bölar jag för i princip ALLTING...
Jag äter även precis ALLT!!!:-O
Konstant sugen.
NU,idag,har jag ätit upp mig minst 5 kg samt att jag började böla för att jag inte fick upp locket på en glasburk....HELL fucking yeah!:-/

Nu går jag och lägger mig.

Av Måna - 10 februari 2014 14:52

Är att få vakna bredvid denna tjej <3

Av Måna - 10 februari 2014 10:21

Det är måndag...En helt vanlig tråkig måndag.Som alla måndagar brukar se ut...

Helgen som varit har gått i födelsedags-anda.Lina är nöjd efter helgen som varit,det är huvudsaken:-)


Trött och gnällig är jag idag.

Har kikat på eventuella kursstarter för Elsa och mig att gå.Gärna med Nicki oxå...men jag kan inte kloona mig:-/ Och känns faktiskt som att jag vill fokusera mer på Elsa.Då Nicki,"tyvärr",har x antal små raser med envishet inom sig....Men jag kanske har tur och lyckas hitta så jag kan gå två olika dagar i veckan med dom vardera.

Men det är även dyrt...

Well,som allting i vår värld är!


Idag är det egentligen tvätt-dag...

Men jag hoppas faktiskt det och väljer att skrota runt i mjukisbyxor med håret i en handduk.

Det ÄR verkligen en sådan dag.


7 April bär det av på RESA!!!Uj uj uj...jag har något att se fram emot!Jabbadooo!!!!!Jag och mamma och syster!Känner att bara av blotta tanken,börjar det att pirra i magen.


Iadg känns det lite granna som vår ute!!!Den mesta snön är faktiskt borta...det nästa luktar vår i luften.Det som göms i snö kommer fram i tö...just!Hundskit...

Så egentligen skulle vi gå ut idag och jag skulle behöva sanera utomhus på hundskit.


Lina springer runt i en av sina prinsessklänningar hon fått under helgen och är TOTALT ointresserad av att:Borsta tänderna,kamma håret,klä på sig.

Och lite ledig tycker jag att hon kan få vara när hon inte ska till dagis...Men lite rim och ranson måtte det ju oxå vara!


Det skulle vara sjukt skönt med vår.

Riktigt skönt med vår.

Att slippa klä på sig trehundrasjuttioelva kläder för att gå ut.

Att få hämta hem Hobbert.Har en madrass att form-sy,kanske även kika på att sy nya gardiner till förtältet,en lösning för Joels del i slaf-sängen...ja...lite granna att pyssla med helt enkelt:-)

Städa altanen och kunna ta sig en eftermiddags kaffe där i solensstrålar.

Låta Lina plocka alla blommor som finns.

Känna lukten av solvarm häst.

Slippa vätan i marken.

Och känslan,när man hänger ut tvätten för första gången för säsongen!!

Det finns sååå mycket att längta efter...Men ännu är det lååångt kvar:-/

Hinner snöa så sjukt många ggr till....och ännu mera...det är ju bara 10 April än så länge.... 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards