Alla inlägg den 7 mars 2014

:-(

Av Måna - 7 mars 2014 14:13

Saknar dig!!!!
Kom hem Simba...
Ligg inte död någonstans,så jag aldrig får veta;-(

Av Måna - 7 mars 2014 09:50

Fredag igen!
Igår for vi till city gross för handling...jag,båda barnen och min assistent Jess!
Vi överlevde med bara några små incidenter som tex att Lina välte sin vagn 3-4 gånger,att Joel plundra kassarna och tuggade sig genom förpackningarna...ja,en bra handling med andra ord;-)

Dammsugit och torkat golvet i köket.
Lina har varit vaken sen 05 och tittat på film(?)
HON kommer vara så där lagom rolig att tas med idag...!
Joel var inte heller på super humör...dock sover han nu.
Hundarna har sin obligatoriska morgon-ritual,vilket går ut på att knövla ihop var enda matta i hela huset samt förflytta soffan.
Jag kommer snart att spika fast mattorna i golvet...alldeles snart!!!!:-@
Även soffan kommer snart vara orubbar!!!

Irritations nivån ligger på 10/10 denna morgon.
Dels beror det på att jag faktiskt är sjukt trött samt att jag varit "isolerad" här hemma sedan förra fredagen,undantag för igår!
Å vilken humörs höjdare det VAR!!!:-)

Behöver åka till granngården och köpa hästfoder oxå.
Det fick lixom inte plats i bagageluckan igår...
Vi får se.

Nu hoppa in i duschen.
Få på mig kläder.
Starta dagen på allvar!
Tjaoo!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards