Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Måna - 10 mars 2014 13:33

Efter maten blir man i regel så slö...:-/
Maten som inget åt:-O
Korv och mos...
Stefan hade pizza kvar sen igår,den åt dom alla tre på!
Jag njöt en sallad med kalkon:-)
Storm steg mot beach 2014,titeln bitch 2014 kvarstår från förra året:-D
Finslipet kvar :-S

Det regnar på bra!
Hade tänkt vi skulle gått ned till farmor på eftermiddagen,nu efter maten.
Men hon skulle inte vara hemma...och jag vill inte heller traska i regnet:-/
Vi tar det någon annan dag!
Hästarna kommer vara måttligt sura på mig ikväll!:-/

Tisdag-dejt.
Onsdag-dejt.
Lina ska tillbaka till dagis imorgon:-) ho ho vilket grymtande det kommer vara när jag väcker henne imorgon!

Hoppas på att Joel vill sova här om en liten stund,så kan jag och Lina kura upp oss i soffan en stund!
Det är fullt tillåtet i det här vädret!

Igår var det ju så sjukt underbart ute!!!!synd inte samma idag.
Nu visade vädret att det ska komma snö nästa vecka?!vafan??!
Men...vi är bara i mars...man kan inte förvänta sig annat egentligen.
Men skulle iaf kännas surt om det kom massa snö nu:-/

Igår blidde det stallet/kekab/hälsa på bebis/hemm å sängen!
Sååå liten och söt.
Kan inte ens i min vildaste fantasi få fram att Lina och Joel varit då där små!!!!
Omöjligt!

Nehe...försöka komma ur dvala-tillståndet nu!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards