Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Måna - 14 mars 2014 21:37

Jag HAR köpt en ny soffa!
Å jag är tamigfan riktigt nöjd med den oxå!
För första gången på över 4 år,ligger jag i soffan:-)
Jag hade ju ändå bestämt mig för att INTE köpa ny soffa.
Nu ångrar jag mig inte det minsta!!!!
Var absolut även värt resan fram å tillbaka till Norrköping:-)

Idag for jag iväg och köpte två elefanter!!!100:- fick jag ge för dom!Å dom passar ju HUR BRA som Hellst i matrummet :-)
Dom behövde bara tvättas av lite granna!
Ett riktigt fynd:-)
Älskar fynd!

Nu har jag etthundratolv idéer på vad jag ska ta mig till i några av rummen!börjar här i vardagsrummet:-) blir kanoners när D e klart!!!nästan så jag lyckats jaga igång Stefan oxå;-)

Imorgon börjar kursen!två.och.en.halv.timma.teori.
Jag kommer dö;-)
Och om jag faktiskt inte går och lägger mig NU,kommer jag även vara sjukt trött:-/
Så det är dags att ta sig ur den här underbara soffan och börja med att gå ut med hundarna i regnet och stormen....

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards