Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Måna - 18 mars 2014 08:00

Woop woop!
Är sitter jag och äter frukost alldeles ensam...
Lina åkt till dagis.
Joel lagd för å sova.han ärvande bra:-/ förkyld och inge pigg!
Fick ta upp honom igår kväll två gånger och slutade sen iaf att han sov mellan oss.Lille plutt...;-(
Så här sitter jag i ensamheten med min kaffe mugg...jaa...två hundar sällskapar ju;-)

Nya vardagsrumsbordet är klart:-)
Så,jag tror att jag och Joel måste fara och inhandla en matta idag-så bordet kan komma på plats!:-)
Har fått en stråååålande ide om hur jag ska lösa dvd frågan:-)Kom på det igår kväll!
Det är bara di dära tapeterna som ska upp...mmm!

Igår for vi till Gräve och hälsade på Fam.Sandberg:-)
Kaffe,babbel och nöjda barn(och mammor hoppas jag)

Vardagsrumsbordet nere.Ett carpati bord...som jag satt ut på annons.begärt 500:-,fått ett bud på 300:-...mitt i bordsskivan har det stått typ en duk...så det har blivit märken i skivan(Solblekt runt om)
Funderar för mig själv...SKA jag släppa det då för 300:-??
Jag tillhör ju inte kategorin människor-som-ha-flyt-att-sälja-saker...:-/
Å vet inte alls om det går att typ polera bort det där på skivan...
Har inte sett det förns nu:-/ har varit så hela tiden....så vi köpte D så....!

Mmm...ska ge hundarna frulle nu!ut m dom en sväng.
Dammsuga.
Duscha!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards