Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Måna - 28 mars 2014 21:05

Coola,tuffa och kaxiga Nicki(om du frågar henne själv) gick på niten och "smaka" på elstaketet idag...
YNKLIG,var bara förnamnet vad hon kände sig!
Hon var heeelt säker på att någon bitit henne där ute och vägra gå ut ur stallet sen...

Av Måna - 28 mars 2014 11:21

Igår for vi till m-berg,jag och Joel.
Skulle strosa lite och kika.
Skulle inhandla en present till syster.
Det började med att jag blev irriterad på parkeringen(konstigt va?)på en tant,som hade parkerat på familje parkeringen,stod och tala i telefon och la in två påsar i bagageluckan.
"Perfekt" tänkte jag!!!
Joohoo då...hon smällde igen luckan och gick tillbaka in igen...
"Å vart är din jävla familj"hade jag lust att hissa ned rutan och skrika!!!
Nu vet jag inte...hon kanske hade familjen där inne...meeen troligtvis inte!
Ty alla som är rädd om sina bilar-parkerar på familje-parkeringen.Det FINNS faktiskt en anledning till dom...
Jag parkerade bakom Coop...längst ut på raden:-)
Högra sidan precis utanför rutan-så att jag KAN öppna vänster bakdörr och få ur och i Joel utan problem!

M-berg...
Är ju definitivt inte som det en gång var.
Att strosa runt där-finns ingen glädje med längre!och så får man ju vara glad om butiken man handla i sist-finns kvar(!)
Känns som att det bara är dom stora kedjorna som har råd att vara kvar!!!

Jag och Joel gjorde H&M,där hittade jag "årets utbud" för dom billiga,perfekta sommarklänningarna till Lina!49,90:- per styck,3 blev handlade.2 pyjamaser till Joel,ett par leggings till mig(EN storlek mindre)och en T-shirt till Lina.
Vi gick ett varv där uppe,åkte ned,gick ett varv och gick in på Coop!(I mitt tycke är det roligare att strosa runt på Ica maxi eurostop än m-berg)
Sen gick vi tillbaka till bilen!

Till min stora "GLÄDJE",har en silver färgad yaris-ställt sig I MIN parkeringsruta-så jag kan omöjligt få in Joel.I denna stund har jag lust att besinningslöst skrika svordomar rakt ut!!!!
En tjej parkerar en bil bort-och rullar dit Joel och frågar om han får titta på henne medans hon packar ur barnvagn och barn ur sin bil-eftersom JAG måste BACKA ut bilen ur rutan för att få in min son i bilen!

HUR tänker man???
Inte alls förmodligen...
Om jag inte var så rädd om min egna bil-hade jag ordnat två fina dörr uppslag på den fula yarisen!!!För sånt HÄR gör mig så ända in i helvete förbannad!!!:-@
Jag hade velat skriva en lapp och satt på dennes ruta:LÄR dig att parkera jävla FITTA!!!
Men,jag hade ingen lapp att skriva på...men...inom kort kommer jag lägga ett kollegieblock i bilen-får sånna här situationer!

Vi sprang sen in på sommarlagret och chilli innan vi hämtade upp en SUF Lina...
Ungen har varit SUR i två veckor nu!!!
Vi pratade inte med varandra under hela resan hem,hon fick heller inte några kläder av mig.

Mitt paket från Cubus kom igår:-)
Älskar deras långa linnen m "brottar"rygg!!!
6 nya och ett i en annan modell hade jag beställt hem!nu är jag redo för sommaren:-)

Eftermiddagen skulle vi vara ute!
I samma stund vi kom ut,skulle jag sätta fast Elsa.
Joel ramlar omkull med näsan i marken och blir vääääldigt ledsen.
Lina ropar från sandlådan.
En bil stannar på vägen...för att NICKI sprungit ut och ställt sig i vägen för denne...(tur det inte var någon av dom 200 fart-dårarna som åker förbi här)
Suck!

Imorgon är det hundkurs...
Syster har som öppet hus för att hon fyller år på onsdag.
Jag måste göra stallet-INNAN jag ska åka vid 09.
Jag kan inte dricka mitt morgon-kaffe(jaa....inte dricka ngt alls för den delen,inte äta något)eftersom det INTE finns tillgång till toalett-YEAH!
Hem och hämta familjen och sen åka igen...
Undrar om Stefan är medveten om hur dagen ser ut?!;-)

Underbart fint vårväder idag!!!
Efter maten(jaa...jag hatar mer å mer för varje dag att laga mat)ska vi ut!!!
Ut och njuta(?)av vårvädret!!!


Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards